niedziela, 26 stycznia 2014

Nowości w sklepie ! Same rosyjskie wspaniałości :)



Pochwalę się kolejnymi nowościami w sklepie :)

Pewnie większość z Was szczególnie ta która jest na bieżąco z nowościami natrafiła na te wspaniałe kosmetyki.
Mnie osobiście ciekawią baaardzo :)





Natura Siberica Professional na bazie Ałtajskiego rokitnika. Czy nie brzmi ciekawie ? :)
Pięknie się prezentują.  W ofercie głównie kosmetyki do pielęgnacji włosów, ale także produkty do stylizacji, tego trochę mi brakowało w kosmetykach rosyjskich :)





Nowe kosmetyki z serii Planeta Organica na bazie soli morskiej i błota z Morza Martwego.
Ciekawe produkty do pielęgnacji włosów, czyli to co lubimy najbardziej :)





Mamy także maski firmy Lactimilk na bazie mleka.



A na koniec genialna seria Bania Agafii :)
Nie wiem co Wy sądzicie on tych oryginalnych opakowaniach, ale mnie one zauroczyły bardzo :)

Kosmetyki do włosów, maski, odżywki, szampony, maski do ciała i twarzy i wiele wiele innych...





A tu możecie obejrzeć wszystkie nowości Klik



Jeszcze tylko dziś





Zapraszam 




Miałyście już coś z tych kosmetyków? Od czego zaczął testowanie? :)

5 komentarzy:

  1. Nowa seria od PO i NS wyglądają naprawdę kusząco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Dużo tych nowości aż się nie wie co wybrać :)

      Usuń
  2. Ja mam zestaw szampon + odżywka z PO, ten z czerwoną algą i jestem zadowolona. Na mojej liście zakupowej jest też serum żeń-szeniowe z PO, ale wersja dla cery tłustej i mieszanej jest słabo dostępna w sklepach internetowych...

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująco wygląda to wszystko razem na zdjęciach.

    Bardzo jestem ciekawa tej serii z rokitnikiem ałtajskim. "Nasz" rokitnik bardzo lubię, szczególnie w postaci oleju (szkoda tylko,że tak barwi, bo stosowałabym go w stężeniu 100% ;-))).

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam jeszcze takich odżywek hmm

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl