wtorek, 1 października 2013

Recenzja: Maska do włosów - kefir i chleb żytni z serii Receptury Babuszki Agafii




Czas na recenzję:
Mam wrażenie, że już wszystkie włosomaniaczki przetestowały tę maskę, a ja dopiero się za nią wzięłam :) 





Skład:


Skład: woda, emulgina, kwas cytrynowy, wyciąg z chleba żytniego, kefir, perfum, katon.


Szczegółowy opis składu TU



Nie miałam nigdy maski, która by miała tak prosty skład. Bardzo mnie ciekawiło jak coś takiego może zadziałać na włosach :)  
 


Zapach. konsystencja:
Zapach ma neutralny, delikatny, osobiście nic mi on nie przypomina. Jeśli chodzi o konsystencję, to jak dla mnie za rzadka, ale z łatwością rozprowadza się na włosach.


Przypomina trochę budyń, mniam :)


Opakowanie:
Na szczęście mam dość drobną rękę, więc bez problemu maskę udaje mi się wydobyć z tego plastikowego słoiczka, ale gdyby mi się znacznie przytyło, to już nie było, by to takie proste :)




Działanie:
Na szczęście z łatwością można po tej masce rozczesać włoski, a obawiałam się że będzie z tym problem. Maska wygładza i ładnie nabłyszcza włos. Nie obiąża, ale też nie odżywia jakoś intensywnie. Maskę właściwie traktowalam jak odżywkę, jest bardzo lekka, nie odżywia ani nie regeneruje jakoś specjalnie, ale włosy są po niej miłe w dotyku,  ładnie błyszczą. 
Bez względu na czas trzymania jej na głowie, działała identycznie. 
Polecam ten produkt warto go przetestować.







Pozdrawiam




13 komentarzy:

  1. ja to dopiero jestem w tyle, nawet o niej nie słyszałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam odlewkę tej, tak samo jak i 2 pozostałych, jestem ciekawa, jak się spiszą na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam jej wersję z jagodami.
    Pachniała obłędnie i ładnie zmiękczała włosy.
    Moim zdaniem idealna dla zdrowych i wypielęgnowanych włosów na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jej nie testowałam, dla mnie byłaby z pewnością za słaba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie testowałam, ba nawet o niej nie słyszałam... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę a ja myślałam, ze już wszystkie ją znacie :)

      Usuń
  6. Ja bym się chyba obawiała działani maski o takim składzie, przyzwyczaiłam się już do tych bogatszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać, najwyżej nic ciekawego z włosami nie zrobi, ale też nie zaszkodzi :)

      Usuń
  7. Słyszałam, ale nie kupiłam i nie używałam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, ale nie kupiłam i nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie testowałam jej jeszcze. Ale opakowanie już mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie testowałam jej jeszcze. Więc nie tylko ty jesteś w tyle :). Ale już podoba mi się opakowanie :).

    OdpowiedzUsuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/