sobota, 14 września 2013

Recenzja: Gęsty syberyjski olejek do ciała ANTI-AGE - antycellulitowy



Mam wieeelkie zaległości jeśli chodzi o recenzje. Moja półka w łazience niedługo się chyba zawali pod ciężarem kosmetyków, poza tym część z nich już została przeniesiona do szafy synka :) na szczęście jest mały, więc jeszcze nie protestuje :)
Podejrzewam, że wiecie jak to jest mieć dużą kolekcję kosmetyków. 

Zapraszam do dzisiejszej recenzji.







Skład: 
Skład: Aqua, theobroma cacao seed butter(masło kakaowe), glyceryl stearate(emulgator, emoliet), dicaprylyr ether(emoliet suchy), glycerin(gliceryna), glyceryl stearate citrate(emulgator), sodium polyacrylate(poprawia lepkość, tworzy na skórze hydrofilowy film), beeswax(wosk pszczeli), Oils: pinus sibirica(olejek z sosny syberyjskiej), Juniperus oxycedrus(olejek z jałowca kolczastego), abies sibirica(olejek z jodły syberyjskiej), hippophae rhamnoidies altaica(olejek z rokitnika ałtajskiego), rubus chameamorus seed(olej z maliny moroszki), salvia officinalis(olejek z szałwii), rosa davurica(olejek z róży dahurskiej), linum sibiricum ussitatissimum(syberyjski biały len),Certyfikowane organiczne ekstrakty: calendula officinalis(nagietek), spirae ulmaria(wiążówka), schizandra chinesis friut extract(trawa cytrynowa), tocopherol(witE), parfum,beznyl alcohol,benzoic acid,sorbic acid(konserwanty)

200ml 

Szczegółowy opis TU

 

Skład ma idealny, jak większość kosmetyków rosyjskich. Podejrzewam, że to przez wosk pszczeli jest trochę "lepki" w dotyku :)


Konsystencja, zapach:
Hmmmm no właśnie, zacznę od tego, że nie jest to konsystencja olejku, a baaardzo gęstego balsamu.
Zapach bardzo delikatny, świeży, nie jest męczący. i nie utrzymuje się długo na skórze, co dla jednych jest plusem dla drugich minusem :) Dla mnie to nie jest istotne.







Moja wrażenia:
Przede wszystkim Ci co oczekują konsystencji i wyglądu olejku, mogą się zawieść. Ja na szczęście wiedziałam wcześniej o konsystencji tego "olejku" więc wrażenia to na mnie nie zrobiło :)
To jest baaardzo gęsty balsam, gdy nakłada się na skórę czuć olej i "tłustość" produktu, przez to nie aplikuję  się go z taką łatwością jak balsam. Trzeba go dobrze rozsmarować na skórze, ale i tak zostawia na skórze delikatny film, co niektórym może przeszkadzać 

Nie miałam jeszcze nigdy produktu do pielęgnacji ciała, który by tak mocno ją nawilżył jak ten "olej". Skóra jest po nim niesamowicie gładka, napięta i nawilżona.

Olej ma również zwalczać cellulit. W tek kwestii się nie wypowiem, bo cellulitu nie mam.
Spodziewam się drugiego potomka :) i z tego właśnie powodu sięgam ostatnio po wszystko co jest ujędrniające, przeciwrozstępowe itp  Można powiedzieć, że wpadłam nawet w lekką manię, ale co tam, zawsze mogę zwalić że to przez hormony :) 
W związku z tym niedługo recenzja kremu antycellulitowego i kremu do biustu firmy 
Love2Mix Organic :)



Ps Miałyście ten "olej"? Co o nim myślicie?

pozdrawiam







10 komentarzy:

  1. A ja tak z innej beczki trochę bo zamierzam kupić sobie Aktywne serum na porost włosów Babuszki Agafi, a że ja zawsze kosmetyki zamawiam na twojej stronie, i nie chce mi się rejestrowac gdzies indziej to mam pytanie kiedy serum będzie dostępne? Bo teraz niestety nie można go kupić ;<

    http://trendykate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pytania z innej beczki wcale mi nie przeszkadzają :) Będzie dostępne ale za około półtora tygodnia. Ostatnio nie było go w hurtowni i mam braki :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. No to fajnie :) Bałam się, że już w ogóle go nie będzie można dostać ; )
      Dziękuję i życzę miłego weekendu :)

      Usuń
  2. Mialam, juz w sumie dawno temu- strasznie mnie zawiodla konsystencja. Jednak to dlatego, ze wiazalam z nim pewne plany i potrzebowalam oleju nie balsamu. Tak poza tym to byl fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go zobaczyłam u Ciebie w recenzji to się wkurzyłam na tą konsystencję też wyobrażałam sobie, że jest całkiem inna :) ale i tak postanowiłam wypróbować, bo skład ma fajny.

      Usuń
    2. A i gratuluje, w sumie dopiero doczytalam :D.

      Usuń
  3. Miałam całkiem niedawno ten "olejek" i byłam nim zachwycona. Świetnie ujędrniał i był doskonałym dodatkiem do diety i ćwiczeń :) Na pewno do niego wrócę ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam za wiele kosmetyków tej marki ale szampony sobie chwale ;)

    OdpowiedzUsuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/