niedziela, 22 września 2013

Recenzja: Balsam do włosów Tybetański + Nowości w sklepie !




Dzisiaj recenzja balsamu Tybetańskiego z wspaniałej serii Planeta Organica Opis balsamu znajdziecie TU







Skład:
Skład: Aqua with infusions of Organic Zingiber Officinale (Ginger) Root Oil, Organic Helichrysum Arenarium Extract, Leontopodium Alpinum Flower/Leaf Extract (szarotka alpejska), Thermopsis Alpine Extract (łubinnik alpejski), Origanum Majorana Leaf Extract (majeranek), Pimpinella Anisum (Anise) Seed Extract (anyż), Eugenia Caryophyllus (Clove) Seed Extract (goździk), Crocus Sativus Flower Extract (szafran), Curcuma Longa Root Extract (kurkuma), Solidago Virgaurea (Goldenrod) Extract (nawłoć); Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Cetrymonium Chloride, Quaternium-87, Hydroxyethylcellulose, Cetrimonium Bromide, Benzyl Alcohol, Sorbic Acid, Benzoic Acid, Citric Acid, Parfum.


 Dużo ziół, podejrzewam że nie wszystkim do podpasuje :)




 Konsystencja. zapach:

Konsystencja jest dosyć gęsta, nie spływa z włosów. Zapach dla miłośniczek orientalnych zapachów, wręcz idealny :) pachnie cudownie, przypomina mi zapach kadzidełek :). Trzymanie go na włosach to dla mnie czysta przyjemność :).




Moja opinia:

Balsam jest przede wszystkim bardzo delikatny.  Nie ma mowy o żadnym obciążeniu. Szukałam właśnie balsamu, który jedynie spowoduje, że włosy łatwo się rozczeszą, będą nieco gładsze, nie spuszone i ta odżywka to wszystko potrafi. 
Nie liczmy też na  porządne odżywienie czy regenerację, jeśli tego potrzebujecie to lepiej sięgnijcie po jakąś maskę a nie po ten balsam.
Moje włosy jeszcze z rok temu nie były w tak dobrej kondycji i po myciu spokojnie mogłam nałożyć maskę z dużą ilością olejków i nawilżaczy i włosy chłoneły to jak szalone :), teraz po myciu potrzebuje czegoś bardzo lekkiego, bo większość kosmetyków obciąża mi po prostu włosy. 
Ten balsam sprawdził się pod tym względem znakomicie. 






Chciałam się również pochwalić sporą ilością nowych kosmetyków jakie zamówiłam do sklepu.
Przede wszystkim zachwyciły mnie mydełka firmy Lass Naturals chociaż sama nie używam mydeł tradycyjnych, wole mydła w płynie :) te mnie zachwyciły a szczególnie zapachy, wiem że to nie jest najważniejsze przy kosmetykach, więc warto dodać, że składy też mają cudowne :)


NOWOŚCI:
Maska do ciała wyszczuplająca - mięta, trawa cytrynowa, zielona kawa 500ml
Maska do ciała uelastyczniająca - rumianek, jałowiec, kolagen 500ml
Mydło w płyne do rąk i ciała - owoce leśne 500ml
Mydło w płynie do rąk i ciała - miodowe 500ml
Mydło w płynie do rąk i ciała - cedrowe 500ml
Afrykańskie masło do ciała - Anti-age 30ml
Syberyjskie masło do ciała - do skóry suchej i wrażliwej 300ml
Brazylijskie różane masło do ciała - odchudzające 300ml
Balsam nawilżający do włosów - mleko, olej z moreli 450ml
Maska do włosów odżywcza - oliwa z oliwek i liść laurowy 500ml
Wzmacniająca maska do włosów - zielona kawa, sok z aloesu 500ml
Maska do włosów tłustych - biała glinka, ekstrakt z otrąb ryżowych 500ml
Scrub do ciała miód i cytryna - antycellulit 700ml
Scrub do ciała limonka i pomarańcza - antycellulit 500ml
Przeciwzmarszczkowy sztyft pod oczy z kofeiną
Tajska pianka do kąpieli - relaksująca 450ml
Indonezyjska pianka do kąpieli - rozgrzewająca 450ml
Islandzka pianka do kąpielii - antystres 450ml
Organczny olejek Arganowy - Anti-age 30ml
Organiczny olejek Maracuja 30ml
Organiczny olejek z Ogórecznika 30ml
Organiczny olejek z drzewa Neem 30ml
Szungit - nawilżający spray do ciała 200ml
Szungit - żel do mycia twarzy Anti-age 200ml
Organiczny olejek Zelona kawa 30ml
Olej kokosowy Parachute 200ml
Sesa mydełko odżywcze
Mydełko z 29 Indyjskimi Ziołami
Dermafex Ajurwedyjskie Mydełko
Pomarańczowe mydełko z witaminą C
Mydełko na przebarwienia
Odświeżające mydełko Vetiver
Mydełko błotne
Mleczne mydełko nawilżające
Ziołowe Mydło Peelingujące
Mydło z Minerałami Morza Martwego
Olejek SESA PLUS
Manjishta Maseczka Antybakteryjna 50g
Maseczka Harde 50g
Maseczka z Płatków Róży 50g
Ajurwedyjska maseczka Skin Life 50g
Neem-Tone Maseczka w pudrze 50g
Puder ze Skórki Pomarańczy 100g
Maseczka Neem 100g
Mydełko regenerujące z granatem i winogronami
 Mydełko z migdałami i szafranem
Mydełko z wanilią i cynamonem
Mydełko z lawendą i ylang lyang
Mydełko z czekoladą i miodem
Mydełko z zieloną herbatą Darjeeling
Mydełko z pomarańczą i trawą cytrynow
Mydełko z płatkami róży i geranium
Mydełko z vetiverem i czerwonym drzewem sandałowym
Mydełko z kurkumą i drzewem sandałowym
Mydełko z indyjskim mango


Wszystkie nowości możecie obejrzeć TU

Jeśli lubicie konkursy i fajne nagrody zachęcam Was do odwiedzania facebookowej strony sklepu TU

Za nami już dwa konkursy. Cieszyły się tak dużym niespodziewanym zainteresowaniem, że na dniach będą kolejne nagrody do wygrania.


Do końca września można również skorzystać z TANIEJ WYSYŁKI do czego również zachęcam :)





pozdrawiam
Życzę miłej i leniwej niedzieli :)





5 komentarzy:

  1. Mam odlewkę tybetańskiego i tuteckiego, ciekawa jestem, jak się spiszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile cudowności... :)
    Uwielbiam balsam tybetański!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa innych balsamów z tej serii, jeszcze nie miałam okazji wypróbować.

      Usuń
  3. Moje jednak chłoną, chłoną i chłoną. Kiedy zrobiłam im 2 mycia pod rząd (jakieś4-6dni) z odżywką już się obraziły

    OdpowiedzUsuń