środa, 11 września 2013

Moja współpraca ze sklepem ecospa.pl / ostatni dzień konkursu !



Parę dni temu, odezwał się do mnie Pan Artur ze sklepu ecospa.pl 
Oczywiście jak można się domyśleć ucieszyłam się baaardzo :) 
Ucieszyłam się jeszcze bardziej, gdy zaproponował mi do przetestowania serum rozjaśniające na bazie olejowej witaminy C, właśnie takie  serum chciałam zacząć używać :) ! 
Może Pan Artur potrafi czytać w myślach, kto wie? :)

Do zrobienia serum zabiorę się jutro. 
A to półprodukty, które do mnie dotarły:


Swalan z oliwek  - z tym produktem miałam już do czynienia, nie zrobił na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia, ale w tej kombinacji z pewnością się sprawdzi.
Olejek eteryczny z nasion marchwi :) - pachnie wiadomo marchewkowo :) Działa przeciwstarzeniowo, silnie nawilża i natłuszcza.
Witamina C olejowa - działanie przeciwstarzeniowe, przede wszystkim wybielające, w sam raz na moją naczynkową skórę
Olej Buriti zimnotłoczony - ten olej Pan Artur mi zaproponował zamiast maceratu z marchwi ( marzę o lekkim przyciemnieniu skóry) posiada 5 razy więcej betakarotenu niż marchew !
 Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym oleju, ma całą masę cudownych właściwości, odsyłam do sklepu. Pierwsze co zrobiłam po przyjściu paczki, nałożyłam olej na skórę :)
 Niżej efekty.

Dostałam jeszcze dwie paktyczne i ładnie wyglądające buteleczki do serum :)


Olej Buriti na skórze :) Pierwsze zdj przed nałożeniem, kolejne z olejem.


                      























                                    

 Przed












                                       


                                                 PO



















Zachęcam do odwiedzenia sklepu ecospa.pl, mają dużo fajnych i niespotykanych półproduktów.
No i kontakt ze sklepem jest przyjemny, dla mnie to bardzo istotne. 
Pamiętam jak zawsze irytowało mnie w sklepie ZSK, że nigdy nie odpisują mi na maile, które wysyłałam do nich z zapytaniem o produkt, który kupiłam. Takich maili było kilka i nie dostałam ani razu odpowiedz, od tamtej pory ten sklep mi dosyć poważnie podpadł :)
Może  po prostu ja miałam takiego pecha :)






Przypominam o konkursie na facebooku OSTATNI DZIEŃ :) 




pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Już po pierwszym nałożeniu koloryt ładnie poprawiony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, koloryt od razu ładniejszy.
      Szkoda, że nie mam porównania do maceratu marchwiowego, jestem ciekawa jak po nim skóra wygląda.

      Usuń
  2. Gratuluję, uwielbiam olejową witaminką C:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie, jest tyle specyfików, których jeszcze muszę spróbować. Efekty rzeczywiście widoczne, zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się obawiam, że nam życia nie starczy, by wypróbować wszystkie te ciekawe specyfiki, które są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!

    Ja akurat bardzo lubię skwalan. Jeden z moich ulubionych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o olejki to mi do gustu najbardziej przypadł olejek z wiesiołka :)

      Usuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl