wtorek, 6 sierpnia 2013

Dostawa kosmetyków - trochę nowości + RABAT



Witajcie 

Dzisiaj miałam w sklepie dostawę. 
Jak ja lubię gdy wszystkie produkty są dostępne i nie mam wtedy stresa, że czegoś nie ma :) 
Chociaż takiej idealnej sytuacji nigdy nie będzie, nawet gdy zamawiam jakiś produkt do sklepu to nie znaczy, że go dostanę :) ale większość pozycji jest, więc jestem spokojniejsza.



Jest też parę nowości, chociaż tym razem nie aż tak dużo jak zazwyczaj
Oto one:Klik

Odmladzajaca sol do kąpieli
Roślinny kompleks do włosów - przeciw łupieżowe
Roślinny kompleks do włosów - do suchych i zniszczonych
Pasta do zębów - świeży oddech
Pasta do zębów - bezpieczne wybielanie 100g
Pasta do zębów super air flow - bezpieczne wybielanie 100g
Pasta do zębów extra white - zdrowe wybielanie
Pasta do zębów do wrażliwych - zdrowe wybielanie


Jestem bardzo ciekawa tych nowych past do zębów, wyglądają ładnie :)



zapraszam do sklepu:)

Dzisiaj wszystkie kosmetyki w sklepie  10% taniej  !!!

Promocja trwa do końca dnia
www.ekopiekno.pl


5 komentarzy:

  1. Faktycznie opakowanie tej pasty wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie ciekawa jest ta wybielająca pasta do zębów ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pasty kuszą mnie już od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń