sobota, 6 lipca 2013

Zakupowa lista życzeń.




Dzisiaj przedstawiam moją aktualną listę zakupową, nie wszystkie z tych rzeczy faktycznie trafią w moje ręce, ale wszystkie z nich chciałabym mieć. 

Wiadomo jak każde życzenie tak i te ulegają ciągłej przemianie :)







Na pierwszy strzał idzie 
Olejek Patchouli Khadi,
 Dla mnie tak właśnie pachnie orient. Jak dla mnie jeden z piękniejszych zapachów jakie istnieją. Prawdopodobnie ulęgnę za parę dni i kupię go, bo co raz częściej wpadam na niego "przypadkiem" w internecie :)



 


Kolejny piękny zapach, na który trafiłam wczoraj w  Rossmanie. Pachnie cudnie.
 "Zapach zawiera nutę mandarynki i czarnej porzeczki z uwodzicielskim aromatem róży i passiflory"
Bardzo oryginalny zapach. Jest właśnie na niego promocja z 60zł na 45zł 




Piękna torba, niestety  160zł to jak dla mnie za dużo na torbę, ale nadal szukam tańszej równie ciekawej wersji :)







Puder nadający objętości włosom Batiste. 
Wacham się czy go kupić czy faktycznie jest wart tych 23zł  (razem z przesyłką )





Saga , którą po prostu muszę przeczytać :) 
Kupię,ale najpierw muszę  się rozprawić z 15 książkami Agathy Christie, które niedawno kupiłam. Dużo czytam dlatego też książki kupuję niemal hurtowo :)





To, by było na tyle. W sumie to nie jest tak dużo tego, ale wiadomo że to może się szybko zmienić :)
Miłego weekendu
pozdrawiam








15 komentarzy:

  1. Piątka! Hurtowe kupowanie książek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę puder z Batiste.
    Jestem jego bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wyglada ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie wysoka cena jak na taką torbę.Jak dla mnie nie jest warta swojej ceny...:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ten puder :) chociaż sam suchy szampon też nadaje objętość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja tęsknię za maską oliwkową z Twojego sklepu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma jej w hurtowni, nie wiem czy jeszcze będzie.

      Usuń
    2. ooo :(((
      a ja właśnie chciałam robić jej recenzję na blogu, bo naprawdę skradła moje serce

      Usuń
  7. dla mnie orient zdecydowanie pachnie drzewem sandałowym :) torba przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio kupilam puder do wlosow zwiekszajacy objetosc firmy Schwarzkopf. costam robi, ale szalu nie ma. jest opcja ze cos robie zle - dopiero 2 razy uzylam.

    OdpowiedzUsuń
  9. 15 książek Agathy? :) Zazdroszczę :)
    A torba nie w moim guście i droga :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah, i ja książki to masowo czytam :) Jak kiedyś dom postawię, to biblioteczka 50m2 będzie musiała być na moje kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl