czwartek, 18 lipca 2013

Nowości w sklepie + konkurs + tańsza wysyłka :)



Witajcie


Bardzo żałuje, że ostatnio mam tak mało czasu na wszystko. Sklep pochłania codziennie parę godzin, a jeszcze mam do ogarnięcia 3letniego synka :), ale oczywiście lepszego zajęcia nie mogłam sobie wymarzyć.prowadzenie sklepu z kosmetykami, które się uwielbia to czysta przyjemność

Wczoraj przyszła duża dostawa kosmetyków rosyjskich, było w sklepie już sporo braków. 

Ostatnio zaczęła mnie przerażać moja coraz większa kolekcja kosmetyków :) wiecie jak jest, zwyczajnie nie mogę się powstrzymać :) nie wiem kiedy ja to wszystko zrecenzuję.



Zestawik dla mnie:




Serum na porost włosów -poprzednia buteleczka już się skończyła, w sumie używam go jużponad miesiąc.
Maska miodowe avocado firmy Organic Shop - tyle dobrego na jej temat czytałam, że czas ją wypróbować.
Kremowa maska odżywcza firmy Organic Shop - brakuję mi protein,miejmy nadzieję, że ta maska się sprawdzi :)




Oczywiście jest też parę nowości :

NAJEL: AŁUNOWY ANTYPERSPIRANT W SZTYFCIE. 100G
NAJEL: AŁUNOWY DEZODORANT W KAMIENIU. 80G
KREM DO CIAŁA. INDYJSKI LOTOS
KREM DO CIAŁA. RÓŻOWE LICZI
KREM DO CIAŁA. JAPOŃSKA KAMELIA
Białe mydło Agafji. 500ml
Czarne mydło Agafji. 500ml
PLANETA ORGANICA: NATURALNE MYDŁO TURECKIE. BELDI BODY SOAP. 450ML
PLANETA ORGANICA: NATURALNE MYDŁO TURECKIE. HAMMAM BODY SOAP.
ECO HYSTERIA: ŻEL POD PRYSZNIC. KISS AND SLEEP. 500ML
ECO HYSTERIA: ŻEL POD PRYSZNIC. SEXY DANCER. 500ML





Na koniec zapraszam na bloga .blondhaircare   gdzie wspólnie zorganizowałyśmy konkurs dla Was :)


oraz na promocję :





pozdrawiam !!!














9 komentarzy:

  1. Serum na porost włosów na pewno będę musiała sobie kupić!
    Myślę, ze za niedługo znowu złożę zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta maska miodowe avokado jest swietna. Musialam sie nauczyc ja stosowac(trzymana zbyt krotko lub dlugo nie dzialala lub szkodzila) ale gdy juz zalapalam co i jak to mialam po niej idealnie gladkie wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu tania wysyłka! I jak ja mam się powstrzymać?:)
    Co by tu...

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie moja kolekcja też przeraża :D ale denkuję zawzięcie i nie kupuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle mi się ten zestawik podoba! Zaczynam zakochiwać się w naturalnych kosmetykach;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. czy promocyjna wysyłka obowiązuje przez jakiś określony czas, czy bezterminowo? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się bardzo ciekawie...
    Jaki rodzaj ałunu jest w tym dezodorancie? Potassium alum czy ammonium alum?

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mnie czasami przeraża moja kolekcja. A maskę z miodem i avokado tez mam i jestem nieziemsko ciekawa jej dizałania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ałunowe dezodoranty mogą być tak silne jak te drogeryjne?

    OdpowiedzUsuń