środa, 3 lipca 2013

Dostawa kosmetyków indyjskich + nowości



 Witajcie

Mój urlop chodź z początku deszczowy udał się :)
Po powrocie czekała mnie masa pracy, dużo paczek do zrobienia i latanie na pocztę, ale już najgorsze za mną.

 Czeka mnie też uzupełnienie zapasów. Pierwsze przyjechały kosmetyki orientalne, niestety nie mam zdjęć ( aparat w naprawie :) ) ale same wspaniałości.
Oczywiście jest też parę nowości w tym farby Khadi  które już od dawna chciałam, by zagościły w moim sklepie.





Nowości Klik :
Cassia Bezbarwna Henna
 Indygo Khadi
 Naturalna Henna Kolor Czarny
 Naturalna Henna Ciemny Brąz
Naturalna Henna Jasny Brąz
 Naturalna Henna Orzechowy Brąz
Henna Naturalna
 Henna z Amlą i Jatrophą
 Henna z Amlą - Kasztanowo-Miedziany Brąz
Henna do włosów - Heenara

Bhringraj - Olejek do włosów 100 ml
Ziołowy olejek do włosów Heenara 100 ml
Brahmi - Maska do włosów
Maska do włosów Kalpi Tone
Maska do Włosów Maka
Kapoor Kachli - Odżywka stymulująca
Olejek przeciw wypadaniu włosów




Mam ogromną ochotę wypróbować te maski indyjskie do włosów, ale boję się przyciemnienia włosów dlatego chyba się na nie nie zdecyduję.
 Są tu jakieś blondynki, które stosują takie maski?


Do końca tygodnia:
DARMOWA DOSTAWA:
           Paczkomaty             od 55zł           
Odbiór na poczcie  od 70zł 


pozdrawiam










7 komentarzy:

  1. zastanawiam się nad tą bezbarwną henną cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie moge patrzeć na te farby. postanowilam wrocic do natury i nie farbować kłaków.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz zawsze spróbować odrobinę na skalp.
    Ja kiedyś stosowałam takie i nie zauważyłam ani odrobiny przyciemnienia na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo, jest henna i moja ukochana heenara! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem blondynką (farbowaną) i bez zastanowienia pakuję maski niby tylko dla ciemnowłosych (amla dabur, sesa, brahmi), może odrobinę przyciemniają, ale tylko włoski od spodu (te bliżej szyi), włosy wyglądają zdrowiej i naprawdę nie widać jakiejś mega różnicy nawet przy systematycznym stosowaniu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam z tej firmy hennę jest świetna jak dla mnie !

    OdpowiedzUsuń