niedziela, 23 czerwca 2013

RELACJA Z DOSTAWY + wyniki rozdania



Kolejna dostawa i kolejne nowości. 

Jak już pewnie niektóre  z Was wiedzą rosyjska seria Planeta Organica prócz wspaniałych masek, żeli pod prysznic kremów, mydeł itp ostatnio zachwyciła także kosmetykami do pielęgnacji twarzy. 
Jak spojrzałam w składy tych nowych produktów aż mnie zatkało, są po prostu genialne.

Zamówiłam do sklepu od razu całą nową kolekcję :) Jak narazie powstrzymałam się od kupienia czegoś dla siebie9 ( z tej serii :) ) mam jeszcze tyle kosmetyków do zużycia, zresztą wiecie jak jest :)


Jedną z nowości jest tajemnicze, przynajmniej dla mnie Czarne mydło detox - Natura Siberica 
" Jego bazą jest aktywowany węgiel, który dzięki swoim właściwościom absorbującym pozwala pozbyć się zanieczyszczeń z porów skóry" 
Niestety dosyć drogie, ale bardzo oryginalny i ciekawy kosmetyk. 
 




 Fotorelacja: :):










 A to zestawik dla mnie, też mi się coś odżycia należy ;) :



Szampon Oczyszczający marokański - Planeta Organica - zrobiony jest na bazie glinki marokańskiej Ghassoul, Uwielbiam ją, używałam kiedyś czystej naturalnej do mycia włosów, świetnie oczyszcza i włoski są po niej puszyste, dlatego ciekawa jestem czy szampon z tą glinką też mi się spodoba.

Balsam Tybetański - objętość- Planeta Organica - dla tych co lubią orientalne zapachy i klimaty :) z pewnością go pokochają, a szczególne jego kadzidłowy zapach, po prostu piękny.

Serum na porost - Babuszki Agafi -  używam go regularnie już ponad miesiąc. Popełniłam lekki błąd razem z serum używam też olejku Khadi i szamponu z papryczką chilli,  tak naprawdę to nie wiem po czym mam tyle nowych włosków :) 

Tonik do włosów - wzmacniający - Babuszki Agafi - ten produkt kupuję mnóstwo dziewczyn, stwierdziłam, że musi być świetny, dlatego to przez Was go wzięłam ;)

Spray do włosów i ciała - Natura Siberica - lubię oryginalne ciekawe kosmetyki, a ten do takich należy. Jedyne co mogę narazie powiedzieć, to że świetnie pachnie i nawilża skórę.

Krem do twarzy z filtrem SPF 20  do cery wrażliwej - Natura Siberica - fajny kremik  z mineralnym filtrem, smaruję nim synka i siebie :)


Miałyście któryś z tych produktów?



A to nasze nowości sklepowe KLIK:

RECEPTURY bABUSZKI AGAFI OLEJEK REGENERUJĄCY
RECEPTURY BABUSZKI AGAFII OLEJEK WZMACNIAJĄCY
ZIOŁA BAJKAŁU: Kremowe serum pod oczy. Kolagen. 15ml
PLANETA ORGANICA: ODMŁADZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY. 100 ML
PLANETA ORGANICA: NAWILŻAJĄCA MASECZKA DO TWARZY. 100 ML
PLANETA ORGANICA: ODMŁADZAJĄCE SERUM DO TWARZY. 50 ML
PLANETA ORGANICA: ODMŁADZAJĄCY KREM DO TWARZY. 50 ML
PLANETA ORGANICA: ODMŁADZAJĄCY OLEJEK DO TWARZY. 30 ML
PLANETA ORGANICA: ODMŁADZAJĄCY ODŻYWCZY OLEJEK DO TWARZY. 30 ML
PLANETA ORGANICA: ANTYOKSYDACYJNE SERUM DLA SKÓRY WOKÓŁ OCZU. 10 ML
PLANETA ORGANICA: CHŁODZĄCY ŻEL DLA SKÓRY WOKÓŁ OCZU. 10 ML
PLANETA ORGANICA: OCZYSZCZAJĄCY ŻELOWY MUS DO TWARZY. 200 ML
PLANETA ORGANICA: OCZYSZCZAJĄCE FITO MLECZKO DO TWARZY. 200 ML
PLANETA ORGANICA: OCZYSZCZAJĄCY FITO ŻEL DO TWARZY. 200 ML
PLANETA ORGANICA: OCZYSZCZAJĄCA FITO EMULSJA DO TWARZY. ANTI AGE. 200
PLANETA ORGANICA: CHUSTECZKI OCZYSZCZAJĄCE. CEDR. 20SZT
PLANETA ORGANICA: CHUSTECZKI OCZYSZCZAJĄCE. TOSKAŃSKA OLIWA. 20SZT
PLANETA ORGANICA: CHUSTECZKI OCZYSZCZAJĄCE. SHEA. 20SZT
LOVE 2 MIX ORGANIC: SOCZYSTY ŻEL POD PRYSZNIC. ORGANICZNY OGÓREK + MIĘTA. 200ML
LOVE 2 MIX ORGANIC: KOJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC. ORGANICZNA GRUSZKA + TRAWA CYTRYNOWA. 200ML
LOVE 2 MIX ORGANIC: PUSH-UP KREM DO BIUSTU. MORWA I FIGA. 250ML
NATURA SIBERICA: MYDŁO DETOX. CZARNE MYDŁO OCZYSZCZAJĄCE. 120G
NATURA SIBERICA: KREMOWY SCRUB DO CIAŁA. ANTI- AGE. 200ML






Wyniki rozdania:
Balsam na cellulit i rozstępy pojedzie do :



gratuluję, odezwij się proszę na maila
ekopiekno@gmail.com






PROMOCJA DO KOŃCA NIEDZIELI:
Do każdego zamówienia powyżej 100zł dorzucamy 
Maskę do twarzy ze 100% naturalnym olejem lub 
Serum do ciała - BingoSpa
oraz 
DARMOWA DOSTAWA



POZDRAWIAM
 









6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że balsam tybetański sprawdzi się u Ciebie równie dobrze jak u mnie :)

    Jestem niezmiernie ciekawa recenzji serum na porost!

    OdpowiedzUsuń
  2. zainteresowały mnie chusteczki oczyszczające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, ciekawe jest to mydło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam krem do twarzy NS, do cery suchej. Mój pierwszy porządny krem... i już przy nim zostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kilka są świetne. Rosyjskie kosmetyki naprawdę lubię :)

    OdpowiedzUsuń