poniedziałek, 17 czerwca 2013

Relacja z dostawy + rabat 10%




Witajcie!

Za mną cudowny weekend. 
Jak pewnie wiele z Was trochę leniuchowałam na łonie natury :)


Nie wiem jak Wy, ale ja jednak najbardziej szaleje za kosmetykami rosyjskimi i właśnie te najbardziej uwielbiam w swoim sklepie.
Zastanawiam się nad tym jakie kosmetyki jeszcze, by się przydały w moim sklepie, jeśli byście miały jakieś pomysły z chęcią  się o nich dowiem.



Przyjechała do mnie dzisiaj paczka z kosmetykami rosyjskimi.
 Zamówiłam trochę nowości, ale tym razem tylko z serii Babuszki Agafii, które możecie obejrzeć
TU






Jakiś czas temu dotarły  w końcu do mnie maski 
BingoSpa - kuracja arganowa,(Klik ) używałyście? Jestem baaardzo ciekawa tych nowych masek.

Zapraszam także na rabat 


pozdrawiam




6 komentarzy:

  1. Świetne są te maski!
    Jeszcze trochę i zapewne znowu poleci zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszą te nowe maski Bingo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tych produktów...

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo ciekawych rzeczy, ale na razie kosmetyków do włosów mam pod dostatkiem :)

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl