czwartek, 6 czerwca 2013

Relacja z dostawy + darmowa dostawa




Tym razem relacja z BingoSpa, nie wiem jak Wy, ale ja mam duży sentyment do tej firmy, a szczególnie do masek do włosów,  lubię je za działanie, pojemność i cenę :)

W swoim sklepie stawiam raczej na kosmetyki rosyjskie, ale BingoSpa ma sporo ciekawych produktów, szczególnie tych "profesjonalnych" jak na przykład peelingi kwasowe albo duży wybór preparatów wyszczuplających, na cellulit i rozstępy.
 Na szczęście sama jeszcze nie muszę takich kosmetyków używać ( odpukać :) ) ale wydaję mi się, że te ich preparaty są jakościowo dobre dlatego powoli wprowadzam je do sklepu, może będzie zainteresowanie :)
nowa kategoria w sklepie

Ostatnio kupując książki na allegro odkryłam nowy sposób dostawy, a mianowicie e-przesyłki lub odbiór w punkcie. Może mnie wyśmiejecie, ale ja pierwszy raz miałam styczność z tego typu dostawą, Zamówiłam książki we wtorek o 14,00 następnego dnia o 16,00 były już na poczcie i czekały na odbiór :)
W sumie to jak wysyłam paczki w swoim sklepie zwykłą paczką pocztową, to też najczęściej dochodzą na następny dzień, wiem to bo mi o tym piszecie. 
Jestem miło zaskoczona szybkością poczty :)

Ale wracając do e-przesyłki, tak mi się spodobała ta forma przesyłki, że u siebie też taką zrobiłam.
Jest tańsza od paczki, bo kosztuje 7zł.
 Paczka jedzie do urzędu pocztowego, który wskażecie, gdy już tam będzie o czym zostaniecie poinformowani smsem:) trzeba się będzie po nią pofatygować na pocztę :)









 


Dla siebie tym razem przygarnęłam jedwab do dłoni z masłem kakaowym i wit E
 uwielbiam kremy z dozownikiem.



Zapraszam również na
 darmową dostawę 
od 50zł
wysyłka paczkomatem lub odbiór w punkcie ( e-przesyłka )
www.ekopiekno.pl 

promocja trwa do końca piątku



pozdrawiam 
Ps nareszcie piękna pogoda :)











11 komentarzy:

  1. Lubię firmę bingospa, ale masek jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę patrzeć na te produkty... Zawsze mi się ich tak bardzo chce :D

    Za niedługo zamieszczę recenzję szamponu, który u Ciebie zamówiłam. Jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super, nie mogę się doczekać recenzji !
      Ja też polubiłam szampon firmy Love2mix Organic, mam z papryczką chilli i jest świetny.

      Usuń
    2. Wszyscy kusza tym szamponem z papryczka. Ten z jagodami sie sprawdzil, mialam takze z zoltkiem i byl fajny i ciekawi mnie maska z tej serii. Musze sie kiedys na nia zdecydowac.

      Usuń
    3. Mnie ciekawił szampon z zółtkiem, ale boję się trochę przeciążenia.
      Czytałam Twoją recenzje szamponu z jagodami acai i proteinami pereł i to ten będzie następny w kolejce do mojej półki :)

      Usuń
    4. No niestety ale wlasnie ten z zoltkiem jest bardziej odzywczy, przez co czesciej musialam oczyszczac wlosy. Ciekawi mnie wlasnie maska bo moze tez jest tak tresciwa...

      Usuń
  3. Dzięki Tobie dowiedziałam się co to e-przesyłka :D
    o ile dobroci ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też wcześniej nie wiedziałam co to jest, ale teraz uważam, że jest to ciekawsze niż zwykła paczka :)

      Usuń
  4. jeszcze nie miłam nic z Bingo spa, ale przymierzam się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę hurtowo pojechałaś... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawią mnie produkty bingospa :)może kiedyś coś przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl