wtorek, 4 czerwca 2013

Oddam w dobre ręce Kwas mlekowy 80% 30ml :)



Witajcie


Tym razem mam do oddania kwas mlekowy  80% 30ml . 




Wszystko z nim w porządku jedynie zakrętkę ma trochę uszkodzoną, dlatego też pozbywam się go.
Na pewno któraś z Was zrobi z niego dobry użytek :)

Warunkiem dostania kwasu ;) jest umieszczenie na blogu bannerku wraz z linkiem do mojego sklepu (który jest poniżej) oraz musicie obiecać, że podzielcie się na blogu swoim zastosowaniem kwasu :)
Wybiorę niestety tylko jedną z Was. Zgłaszamy się w komentarzu.


"Rozdanie" trwa od 
4 czerwca 2013r do  10 czerwca 2013r





pozdrawiam






6 komentarzy:

  1. Kwas mlekowy to świetna sprawa ;) Chętnie bym się zgłosiła, ale mam jeszcze ponad pół buteleczki ;) Nie można być zachłannym :P Polecam jako składnik toniku do twarzy, peelingu złuszczającego (tylko ostrożnie!), kwaśnej płukanki do włosów, zakwaszenia szamponu (odrobinę). W małej ilości do 5% nawilża, więc można dodać do balsamu do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. W zimę namiętnie robiłam peelingi teraz służy mi do masek na włosy. Jest bardzo wydajny :)

      Usuń
  2. Chętnie nim się zaopiekuję i podzielę opinią na moim blogu. Będzie w dobrych rękach :D

    http://zaslepionawlosomaniactwem.blogspot.com/

    Bannerek wstawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. banerek pod najnowsza notka
    http://kafetkowy.blogspot.com/2013/06/maso-kakaowe-do-ciaa-safira.html
    chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko,marzenie.
    Bannner-http://mariolka2.blogspot2.com

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl