wtorek, 11 czerwca 2013

Oddam Krem na cellulit i rozstępy w dobre ręce :) + wyniki poprzedniego rozdania.



Witajcie

Tym razem mam dla Was 

Krem na cellulit i rozstępy z karnityną, kofeiną oraz imbirem
 firmy BingoSpa 
poj 500ml

Krem i jego składniki wyglądają dosyć ciekawie. Jak już wspomniałam kiedyś firma BingoSpa ma świetne kosmetyki wyszczuplające, czy właśnie na różne problemy skórne takie jak rozstępy itp. Sama jeszcze nie mam potrzeby używania takich kosmetyków, ale jak kiedyś i mnie dopadnie cellulit i inne okropieństwa to wtedy na pewno sięgnę po ich produkty :)

Opis produktu znajdziecie w moim sklepie TU.






W balsamie tym niestety  urwała się pompka do aplikowania kosmetyku.
Przedstawiam zdjęcie




Nie wpływa to oczywiście na jakość produktu. Proponuję po prostu aplikować produkt prosto z butelki lub włożyć pompkę od innego kosmetyku :)

Jeśli  chcecie wypróbować balsam zapraszam do zgłaszania się w komentarzu.
Warunkiem dostania kremu jest umieszczenie na blogu bannera i oczywiście podzielenie się na blogu recenzją kremu, jestem bardzo ciekawa.



Rozdanie trwa od 11 do 20 czerwca do godz 23,59



WYNIKI POPRZEDNIEGO ROZDANIA. klik

Kwas mlekowy 30ml pojedzie do:


Odezwij się na maila:
ekopiekno@gmail.com

pozdrawiam










9 komentarzy:

  1. chętnie wypróbuję ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli wolny, ja bym bardzo chciała na mój brzuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a nie chcesz mojego cellulitu do kolekcji? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Dziękuję! Już piszę maila. Pierwszy raz mi się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym chciała wypróbować;)
    dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zapraszam Ciebie do mnie na konkurs, gdzie można wygrać zestaw do pielęgnacji włosów z Olivaloe!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jakoś nie wieżę w działania takich kosmetyków na cellulit. ważny jest ruch i ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przygarnę ;-)baner umieszczony ;-) mój email: extremalna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A próbowałaś tego: https://www.citeam.pl/oferta/preparat-celluline? Jeśłi tak mogłabyś napisać jak rezultaty po Celluline?

    OdpowiedzUsuń