poniedziałek, 27 maja 2013

Zakupy ciuchowe i nie tylko :)



Witajcie

Sporo czasu minęło od moich ostatnich zakupów ciuchowych, nie mam zwyczajnie na to czasu, ani chęci.
Ale jak pewnie każda kobieta ( a przynajmniej większość), gdy nadchodzi lato, lub inna pora roku stoję przed szafą i stwierdzam, że nie mam w czym chodzić, znacie to? :) 

Dlatego też zajrzałam na allegro no i znalazło się parę ciuchów, które mnie zainteresowały, są już w mojej szafie :)
Dzisiaj się nimi pochwalę, zdjęcia nie są mojego autorstwa, rozładowała mi się bateria w aparacie, więc pozwoliłam sobie wziąć zdjęcia z aukcji. 


1
 H&M
15zł





 2.
New Look
25zł





3.
New Look
17,99zł

 


4.
19,99zł





 5.
Bandolera
19,99zł





6.
No i słynny Pan Grey :) Przeczytany w 2 tygodnie hmmm gdybym kupiła tylko pierwszą część z pewnością nie kupiłabym drugiego tomu. Na szczęście druga i trzecia okazała się ciekawsza, ale jakoś mnie nie powaliła:) Zazwyczaj nie sięgam po tego typu hity, ale fakt że ta książka uznawana jest za kontrowersyjną sprawił, że się na nią skusiłam ;)
69,90zł






Teraz jestem w trakcie poszukiwania torebki :)
pozdrawiam





 REKLAMA :)

Jeszcze do końca 31 maja można skorzystać z promocji na wysyłkę.











9 komentarzy:

  1. 2 jest urocza. Podobają mi się takie bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę w końcu przeczytać tego Greya ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że jest wiele ciekawszych książek od tej :)

      Usuń
  3. ODDAJ MI TĄ SUKIENKĘ,bo z zazdrości pęknę-cudowna.Cieszę się,że pojawiły się w sklepie szampony LOVE2MIX.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się znudzi to Ci ją oddam :) Tak szampony Love2MIx są już dostępne, ja mam z papryczką chilli i jestem zadowolona baardzo :)

      Usuń
  4. muszę koniecznie przeczytać greya :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam pierwszą część Greya i na niej skończyłam. Jak dla mnie kiepska książka, w ogóle mnie nie ciągnie do kolejnych części ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sięgnęłam po drugą część z rozsądku, bo od razu kupiłam 3 części ;)

      Usuń