piątek, 10 maja 2013

Relacja z dostawy - nowe produkty w sklepie + rabat




Wczoraj dotarła do mnie paczka a właściwie to dwie paczki z kosmetykami do sklepu.


 Tym razem trzeba było uzupełnić zapasy olei indyjskich.:










Mamy parę nowości:
Shikakai szampon puder do włosów 100g
Heenara Ziołowy Olejek do Włosów 200ml
Kokosowy Perfumowany Olejek do Włosów
Ayurvedyjski Olejek do Włosów z Wyciągiem Brahmi i Amli
Olejek do Włosów z Wyciągiem Z Amli
Olejek do Włosów z Shikakai
Amla Puder do Włosów 100g
Tulsi Puder do Włosów 100g
Olej Migdałowy 300ml
Olej Palmowy 500ml




Wybrałam również coś do swojej prywatnej kolekcji :) przyznam, że nigdy nie używałam indyjskich olei, a że zależy mi jak pewnie każdej z nas na szybszym przyroście to wybrałam te słynne cudo :) :




Nie mogę się doczekać, gdy dzisiaj go nałożę na skórę głowy 

Miałyście?



W sklepie mamy teraz kolejną promocję Klik



Kod rabatu:  8%
- obniżka trwa do końca niedzieli


pozdrawiam ciepło :)






14 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy, ciekawi mnie Heenara Ziołowy Olejek do Włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że mnie też ciekawi, kiedyś z pewnością się na niego skuszę..

      Usuń
  2. ojej-będzie w czym wybierać.Jeśli chodzi o Khadi,to na początku nie mogłam znieść zapachu,teraz go lubię,olejek jest wydajny,jestem zadowolona z niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie siedzę z olejem na głowie, zapach podoba mi się baaardzo, niestety w domu zaakceptowałam go tylko ja :)

      Usuń
  3. nie miałam ale ciekawi mnie ten olejek ;)
    troszkę podenkuję tego co mam i zaszaleję zakupowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten olej jaśminowy i jestem mega zawiedziona ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używałam. No niestety nie wszystko sprawdza się na naszych włosach :)

      Usuń
  5. Widze w paczuszce mój ulubiony olej kokosowy do włosów o którym pisałam na blogu.Chodzi oczywiście o Vatike.Z tych wszystkich produktów w paczce miałam tylko vatike :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jej jeszcze nie miałam, będzie to następny olej jaki wypróbuję :)

      Usuń
  6. Khadi kusi, ale sama nie wiem czy się na niego zdecyduję.
    Cena lekko odstrasza, a co do efektów nigdy nie można mieć pewności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nigdy nie zdecydowałabym się na niego gdyby nie to, że go kupiłam w hurtowni i to też nie za małe pieniądze :) Kosztuję naprawdę sporo i tak jak napisałaś nie ma pewności czy się na naszych włosach sprawdzi, a za tą cenę można mieć sporą ilość innych fajnych olei.

      Usuń
  7. jak będę miała przypływ gotówki i wykończe wszystkie zapasy, chyba sobię zaszaleję z zakupami, bo dosłownie wszystko z tej wielkiej paki mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl