środa, 22 maja 2013

Recenzja: Balsam do włosów Baikal Herbals - objętość i siła :)





Witajcie

Dzisiaj będzie recenzja Baikal Herbals, używam go od 3 tygodni, tyle wystarczy, by wyrobić sobie o nim zdane :)







OPIS ZE SKLEPU:




Balsam do pielęgnacji cienkich i delikatnych włosów.
Delikatnie pielęgnuje włosy, co znacznie zwiększa ich grubość i objętość.
Zapobiega nadmiernej łamliwości, wygładza je, co ułatwia rozczesywanie i układanie.


Składniki aktywne:
  • Tymianek (Thymus Vulgaris Extract) – poprawia strukturę włosów, przywracając im naturalny blask. Działa antyseptycznie, bakteriobójczo, grzybobójczo.

  • Nieśmiertelnik (Helichrysum Аrenarium Extract) - Wzbogaca korzenie w witaminę C i K chroniąc włosy przed uszkodzeniem.

  • Biały mech ( Sphagnum Extract) – nasyca włosy  mikroelementami. Sprawia, że stają się mocne i sprężyste.

  • Wiązówka błotna (Organic Spiraea Ulmaria Extract)  - delikatnie oczyszcza i łagodzi podrażnienia, posiada właściwości przeciwzapalne i antybakteryjne.


  • Ogórecznik lekarski (Organic Borago Officinalis Oil) - ze względu na zawartość krzemionki i cynku, ogórecznik zalecany jest w przypadku nadmiernego wypadania i łamliwości włosów.


Skład: Aqua with infusions of: Thymus Vulgaris Extract, Helichrysum Аrenarium Extract, Sphagnum Extract, Organic Spiraea Ulmaria Extract, Organic Borago Officinalis Oil; Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum,  Citric Acid.
280ml





Opakowanie:
Bardzo mi się podobają opakowana rosyjskch kosmetyków, szczególnie ich stylistyka. 
Do tej buteleczki plastikowej mam tylko jeden zarzut a właściwie do tego dużego otworu,przez który przechodzi  balsam. Jest za duży !! Z trudem wydobywa się taką ilość jak byśmy chcieli, przez to kosmetyk jest mało wydajny. 





Zapach, konsystencja:
Konsystencja w sumie super, dosyć gęsta jak na balsam. Zazwyczaj to jest plus,ale przy takim dużym otworze nie bardzo, bo balsamem trzeba mocno wstrząsnąć, by wydobyć kosmetyk, a przy tym wydobywa się za dużo. Dosyć tych narzekań :) Zapach ma piękny, kwiatowym, baaardzo intensywny.





Działanie:
Jeśli chodzi o zwiększoną objętość, to niestety brak ;) W sumie to nie spodziewałam się jej nawet :).
Nie wiem czemu, ale nie sądziłam, że ten balsam zrobi na mnie większe wrażenie od balsamów  Babuszki Agafii, ale jednak się myliłam. Po Baikal Herbals włosy nie są przeciążone, ani nie przetłuszczają się szybciej, co niestety czasem miało miejsce przy tym drugim. Włosy są sypkie, gładziutkie i z łatwością się rozczesują, to dla mnie ważne, bo miałam z tym problem, gdy używałam balsamu Babuszki, musiałam go sporo nałożyć, by włosy się dobrze rozczesywały, przy Baikal Herbals nie ma z tym problemu.
 No i tez istotne, włosy pięknie pachną :) .
Zdarzało mi się nakładać go również na skórę głowy, nie podrażnił mi skalpu.

Jestem z niego zadowolona z pewnością balsamy Baikal Herbals na stałe u mnie zagoszczą.
 
 
 
Ps a Wy miałyście, jak Wasze wrażenia ?






 

15 komentarzy:

  1. Miałam odlewkę i jestem bardzo zadowolona.Zauroczył mnie zapach i działanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że jest gęsty. w rosyjskich balsamach przeraża mnie właśnie rzadka konsystencja większości z nich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o nim. I jakoś boję się rosyjskich kosmetyków.... Ale może czas coś z tym zrobić, przełamać się i wyrobi opinię, a nie bazować na stereotypach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe, a czego się boisz w kosmetykach rosyjskich? :)

      Usuń
  4. moja chciej-lista rosyjskich kosmetyków nadal się powiększa haha :P
    a za baner nie ma sprawy, trzeba przecież sobie pomagać :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale wczoraj skorzystałam z oferty sklepowej, którą polecałaś i zakupiłam inne ciekawe produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem, które zamówienie. Paczuszka już czeka na wysłanie :) I faktycznie produkty ciekawe zamówiłaś :)

      Usuń
  6. U mnie razem z szamponem czekaja na swoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam ale brzmi zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ponoc świetne są rzeczy do włosów tej firmy, kiedyś sie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, ja lekko sceptycznie podchodziłam do tej firmy ( nie wiem czemu) ale się miło rozczarowałam :)

      Usuń
  9. ja mam do włosów farbowanych (zresztą kupiony u Was :)) i jestem bardzo zadowolona - świetnie myje i pięknie pachnie, a włosy są mięciutkie i lśniące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zakupy u nas :)
      Tak, zapach jest zniewalający a włoski cudowne po nim.

      Usuń
  10. Kupiłam jakiś czas temu, efekty (oczywiście pozytywne ^_^ ) skłoniły mnie do pochwalenia tego produktu.
    Znacie jakiś preparat na włosy z Tarczycą Bajkalską ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie, że u Ciebie też się sprawdził ten balsam. Niestety na razie nie spotkałam nigdzie indziej Tarczycy Bajkalskiej, ale dam Ci znać jak spotkam :)

      Usuń