środa, 15 maja 2013

Oddam maskę Organic Shop w dobre ręcę :) + darmowa dostawa




Witajcie !

Jedna z cudownych masek firmy Organic Shop spadła z wysokości i przez to uszkodziło się pudełeczko :) które swoją drogą jest z nieco słabej jakości plastiku.

Opakowanie pękło z boku, nic nie wyleciało, ale musiałam zakleić taśmą klejąca, by maska nie wydostawała się na zewnątrz :). 





Może któraś z blogerek ma ochotę na przetestowanie tej maski. Zastanawiałam się czy jej nie przygarnąć do swojej kolekcji, ale  zaczyna ona się powiększać w dosyć niebezpiecznym tempie, dlatego  postanowiłam ją oddać którejś z Was, jeśli oczywiście macie ochotę :)

Proszę się zgłaszać w komentarzu.
Jedynym warunkiem jest umieszczenie logo sklepu na blogu :)
oczywiście nie na zawsze, ale chociaż do czasu zrecenzowania maski :)


W poniedziałek 20 maja, ogłoszę do kogo pojedzie maska.

-

 Od jutra ( czwartku ) w sklepie:




 Zapraszam :)






Nieco szczegółów na temat maski :

Opis ze sklepu:




Maska do włosów na bazie organicznego ekstraktu Figi i Migdałowego oleju.
 Nasycona maska do włosów wyśmienicie pielęgnuje włosy, dodaje im jedwabnego blasku, gładkości, sprężystości i przynosi ulgę przy układaniu i rozczesywaniu włosów.


Składniki aktywne:
  • Owoce figi (Ficus Carica (Fig) Fruit Extract) -  bogate w witaminy A i C, zawierają ficynę -roślinny enzym, pektyny, cukry i polisacharydy, dzięki czemu  intensywnie odżywiają, zmiękczają włosy i odnawiają ich strukturę.

  • Olej z oliwek ( Olea Europaea Fruit Oil ) - zawiera 16 podstawowych aminokwasów, które są niezbędne dla skóry oraz włosów, odżywia włosy, sprawi że stają się jedwabiste, gładkie oraz błyszczące. Posiada właściwości głęboko nawilżające, odżywcze, kojące, ochronne oraz zmiękczające. Pomaga ona utrzymać właściwy balans hydrolipidowy. A zawdzięcza to wszystko dzięki obfitej zawartości soli mineralnych: fosforu, potasu, magnezu, wapnia, żelaza, miedzi, oraz  witamin A i E. Włosy odzyskują swój naturalny koloryt, miękkość oraz świetlistość.

  • Olej z migdałów (Prunus Amygdalus Dulcis Oil ) - zawiera szereg naturalnych substancji odżywczych, takich jak proteiny, sole mineralne oraz witaminy A, E, D i z grupy B. Naturalne remedium na matowe, suche i zniszczone włosy. Dzięki niemu odzyskają witalność i blask. Świetnie sprawdza się jako eliksir na rozdwajające się końcówki czy okład na podrażnioną skórę głowy.

  • Cetearyl Alcohol, - ma pośredni wpływ na nawilżenie włosów. Pośredni, bowiem tworzy on film na powierzchni włosów, który zapobiega odparowywaniu wilgoci i przesuszeniu włosów. Zmiękcza i wygładza skórę i włosy.



Skład: Aqua with infusions of Organic Ficus Carica Fruit Extract, Organic Prunus Amygdalus Dulcis Oil; Cetearyl Alcohol, A, Cetrimonium Chloride, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Olea Europaea Fruit Oil, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.




pozdrawiam  !





32 komentarze:

  1. Ja bym z chęcią przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pragnę ją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał! Skład ma piękny. Chętnie przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to teraz ciągnij losy, bo też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też chętnie przetestuję ;) zaraz wstawię logo sklepu na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bym chciała ją przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rowniez chetnie ja przetestuje. Uwielbiam jej "siostre" i ciekawi mnie czy ta jest rownie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jestem bardzo ciekawa jej siostry, jest tyle pozytywnych opinii na jej temat :)

      Usuń
  8. Zgłaszam się, chętnie sprawdzę jak zadziała u mnie :)
    baner zamieszczony: http://life-of-miracidum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam to bardziej sprecyzować.
      Nie musicie teraz zamieszczać banerku tylko dopiero jak już wygracie maskę.
      Oczywiście nie przeszkadza mi to, że zamieścisz ten baner teraz ;)

      Usuń
    2. hehe, no właśnie widocznie nie zrozumiałam :D a niech sobie będzie na razie, może przyniesie mi szczęście i maska wpadnie w moje łapki :D

      Usuń
  9. Witam :)
    Nominowałam Cię do zabawy pytania i odpowiedzi
    mającej na celu rozpowszechnienie prowadzonego bloga :)

    Zatem zapraszam do zabawy :)
    http://prettinessfashion.blogspot.com/2013/05/zabawa-pytania-i-odpowiedzi.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale super !!!! Dziękuję bardzo. Jutro zajmę się za odpowiedzi :)

      Usuń
  10. Chętnie przetestuję maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także chętnie przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przetestuję tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak wszyscy- bardzo chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej kto by nie chciał :D bardzo chętnie!
    logo dodane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie przetestuję maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się po maskę, z tej firmy jeszcze nic nie testowałam:)
    logo na haircarebymadie.randan.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie, kocham rosyjskie kosmetyki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. oja! ja bym chciała. Zapach fig najlepszy pod słońcem + nigdy z tej firmy nie miałam żadnego kosmetyku : c

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym chętnie zrecenzowała ale nie mam blogu :( jeśli mogłabym Tobie wysłać recenzję to jestem chętna na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się, bo nie miałam nic jeszcze z tej firmy i chętnie bym wypróbowała :)
    podlinkowane logo u mnie na blogu http://sarinacosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. przygarnę to maleństwo
    logo:http://czego-pragnie-kobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/