środa, 8 maja 2013

Inspirujące ciuszki :)




Dzisiaj  jest tak piękny i ciepły dzień, że zachciało mi się posta typowo ubraniowego, ale niestety ostatnio nie mam zbytnio czasu na zakupy, więc ciuchy nie będą moje. Nie wszystkie z tych rzeczy bym założyła, ale wszystkie według mnie są świetne i ciekawe.
Lubię kolory, więc ciuchy też są kolorowe niektóre nawet bardzo :)


1



2

   


 3


Ta kurtka jest genialna, niestety nie mogę już jej nigdzie dostać.


 

4
Taką długość akceptuję tylko u innych :)




 5
Ciekawa jestem jak w czymś takim się wygląda:)




 6
Trochę pstrokato.

 7
Ręcznie robiona sukienka, gdyby nie cena miałabym ją w szafie :)

 8



9




Ostatnio choruję na nową torebkę, twierdzę że te co mam już do niczego mi nie pasują, zresztą wiecie jak jest :)
Ta jest dość ciekawa, niestety ona jest malowana i trochę się boję że prędzej czy później ta farbka spłynie :)





Pozdrawiam słonecznie !







6 komentarzy:

  1. świetne rzeczy, ja ostatnio skusiłam się na kolorową torebkę :)idealna na lato i wiosnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolorowe torebki fajnie ożywiają strój :)

      Usuń
  2. Ja nie jestem tak odważna "kolorowo" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to kwestia odwagi może poprostu wolisz inny styl:)

      Usuń
  3. 2 i 9 sukieneczka są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię taki styl, szczególnie kwiatowe sukienki maxi :)

    OdpowiedzUsuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/