czwartek, 18 kwietnia 2013

Zapraszam na rozdanie oraz relacja z dostawy kosmetyków :)




Witajcie !

Wiele z Was zmienia wygląd swoich blogów, zaraziłyście mnie tą chęcią zmian:).

Dzisiaj chciałam Was zaprosić na rozdanie u blogeve, do wygrania bony na zakupy w moim sklepie.


 


ale przede wszystkim chciałam się pochwalić moimi nowościami w sklepie. 
Bardzo, bardzo chciałam, by w moim sklepie znalazły się także kosmetyki orientalne zwłaszcza oleje do włosów. Jak dotąd fundusze nie pozwalały mi na to, ale nadszedł ten upragniony dla mnie dzień :)
Tydzień temu zrobiłam zamówienie w hurtowni, przy parokrotnym upomnieniu się o wysłanie paczki  nareszcie dotarła do mnie.
Tyle się naczytałam o olejach indyjskich, jak pewnie każda z Was, ale przyznam się że nigdy jeszcze ich nie używałam :) teraz będę miała okazję, ale który wybrać?  

Co do hurtowni to mam wiele zastrzeżeń jeśli chodzi o kontakt z klientem, ale za to paczki bardzo profesjonalnie zapakowane, nic się nie uszkodziło, nic nie wylało, a niestety nie wszystkie hurtownie dbają o tak dokładne zabezpieczenie towaru.




Same cudowności :)


W sumie 26 nowych produktów:
 Amla - Olejek do włosów 200 ml
 Amla - Olejek do włosów 300 ml
Olejek Amla Jasmine
 Olejek kokosowy Vatika 150 ml
 Olejek Kokosowy Vatika 300 ml
 Olejek Vatika oliwa i kaktus 200 ml
 Olejek wzbogacony kokosem, kasztanem i henną
 Migdałowy olejek Vatika
Vatika Olejek wzbogacony kaktusem
 Olej musztardowy 500 ml
 Krem Vatika do stylizacji włosów z migdałami
 Woda różana
Krem Vatika do stylizacji Włosów z cytryną
Przeciwłupieżowy olejek do Włosów Amla
Amla - Olejek do włosów 100 ml
 Olejek do włosów Amla Gold 200ml
  Krem Vatika do stylizacji włosów - migdał, miód i aloes
Olej Kokosowy 500 ml
Dezodorant Ałun na Sznurku
 Olejek rozluźniający mięśnie
Antystresowy ajurwedyjski olejek do masażu
 Olejek do włosów Sesa 90 ml
 Ziołowy Olejek Do Włosów Mahabhringaraj 200 ml
Orzeźwiający olejek Amla 200ml
Olejek do włosów z henną 
 Zmysłowy olejek do ciała z lawendą i ylang-ylang

Jaki olej indyjski najbardziej lubicie?
Czy są tu jakieś blondynki, które używają olejki indyjski, trochę się obawiam przyciemnienia włosów.

pozdrawiam







4 komentarze:

  1. Są blondynki zadowolone z olejów indyjskich:)) Używałam Sesy, Khadi, Vatiki oraz Amli i żaden z nich nie zrobił krzywdy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz tak piękny kolor włosów, że moje obawy już prysły.
      Miałam wizje zielonkawych włosów :)

      Usuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl