wtorek, 16 kwietnia 2013

Wyniki rozdania blogowego i sklepowego :) Zapraszam !


Witajcie



Dzisiaj wyniki dwóch rozdań KLIK

Dziękuję Wam wszystkich za udział, jak również za polubienia na facebooku to dla mnie dosyć ważne teraz, może nie jest to związane bezpośrednio z blogiem, ale z tym co się dzieję u mnie prywatnie jak najbardziej :)
 Bycie na facebooku mając sklep internetowy jest wręcz konieczne. Trochę ciężko mi tam zaistnieć szczególnie, że wcześniej nie miałam nawet prywatnego profilu na facebooku z własnego świadomego wyboru :), ale niestety jak wspomniałam na początku, gdy ma się sklep być tam trzeba, czy się chce czy nie :)
Przejdźmy do rzeczy.


Rozdanie Blogowe:

1. Peeling cukrowy firmy Stara Mydlarnia  o zapachu czekolady 500g - sama mam taki, jestem bardzo zadowolona, pachnie tak ładnie, że aż chce się go zjeść :) Klik
2. Kremowa esencja do kąpieli i pod prysznic firmy Stara Mydlarnia o zapachu czekolady 100ml
3  Sól do kąpieli firmy Farmona 610g Klik
4. Spray, który ochrania włosy podczas prostowania włosów :) firmy Babyliss Klik - użyty dwa razy
5. Korund - około 30ml
6. Maska do twarzy algi+acerola Klik - odsypka, około 30ml
A nagrody pojadą do:
zaczarowanaa
Rozdanie Sklepowe:
 Bon 30zł do wykorzystania w sklepie EkoPiekno  jeśli zakupy przekroczą sumę 30zł kupujący pokrywa różnicę. Koszt wysyłki pokrywa sklep.
A nagrodę otrzyma:
 xkeylimex 
 Cieszę się bardzo, mam nadzieję że jesteście zadowolone :)

Proszę Was o kontakt na maila   ekopiekno@gmail.com





13 komentarzy:

  1. Gratulacje dla xkeylimex i zaczarowaneej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to się stało, że przegapiłam takie rozdanie?! Kurde no! Zwyciężczyni gratuluję :) Aha i zapraszam do wiosennej akcji na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się cieszę ;* Już piszę maila i gratuluje drugiej zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj mi znać czy mail doszedł :)

      Usuń
    2. Oczywiście, że doszedł jutro postaram się wysłać paczuszki :).
      Jeszcze raz gratuluję !

      Usuń
  4. Ojej, niesamowicie się cieszę! Dziękuję! :* Gratulacje również dla Zaczarowanej :)
    Już piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/