środa, 24 kwietnia 2013

Relacja z dostawy w sklepie :)



Witajcie

Mój sklepik powoli się powiększa o nowe kosmetyki. Staram się wybierać kosmetyki ciekawe i dobre chociaż wiadomo, że z tym to różnie bywa, nie jestem w stanie wszystkiego przetestować na sobie chociaż staram się jak mogę w tej kwestii ;)
Najbardziej lubię i zależy mi na takich których jeszcze nie znam o jakiś oryginalnych składach itp ale powiem szczerze, że  nie jest łatwo takie znaleźć.

Lubię hurtownie z której biorę te kosmetyki wysyłka ekspresowa, wszystko zabezpieczone nic się nie wylało i przede wszystkim nie upłynęła data ważności. Zamówienie robiłam w poniedziałek po południu a wczoraj paczka już u mnie była











Receptury Babuszki Agafji:
7 cudów miodu odżywienie ochrona 
 7 cudów miodu blask objętość 
 7 cudów miodu odbudowa wzmocnienie  
Oczyszczajacy płyn do demakijazu 3w1
 Krem żel do powiekz jonami srebra
 Krem przeciwzmarszczkowyz jonami srebra
 Krem na dzień do cery normalnej i mieszanej filtr z jonami srebra
 Odmladzajacy krem do twarzy i szyi z jonami srebra
Odżywczy na noc do suchej i wrazliwej   z jonami srebra

  
Fito:
  Fito krem na noc do cery normalnej
Fito krem na dzień do normalnej
 Fito krem na noc do cery suchej
 Fito krem na dzień do cery suchej 


 Inne marki:
 Pianka do mycia twarzy z arcydzięglem 
 Spermacetowy krem odzywczy 
 Lanolinowy krem odzywczy do suchej 
 Krem do twarzy na noc rokitnik owsiane mleko
 Odmładzajacy krem do twarzy aloes rokitnik miod
 Ochronny krem do rak z propolisem  

 Maska do włosów kefir
 Szampon kwaśne mleko 
 Szampon bIoformula cebulowy
 Szampon Bioformula papryczka chili
Bio szampon rokitnik
 Bio szampon dziegciowy
 Bio szampon brzozowy
 Bio szampon miodowy
Szampon rumiankowy do przetluszczajacych się 
 Rewitalizujacy szampon żytni
 Klasyczny szampon oliwkowy
 Klasyczny szampon łopianowy 
 Jedwabna maska do włosów  
Delikatny balsam rumiankowy
Rewitalizujący balsam żytni
Klasyczny balsam oliwkowy
 Tradycyjny balsam łopianowy 
 Aktywny olej pieprzowo łopianowy 
 Łopianowa maska kondycjoner 
Glinka marokańska 
 Glinka Egipska 
 Glinka Jordańska  

Dziegieć kosmetyczny   - wąchałyście kiedyś dziegieć :)?






Jeszcze raz Was chciałam zaprosić na  ostatnie już dni konkursu u blogeve 
 i na rabat - 7% na wszystkie produkty w sklepie - do 1maja :)



kod rabatu:   blogeve 





 
 
 

18 komentarzy:

  1. Ciekawe kosmetyki, wiele z nich chętnie bym przetestowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) ale prawda jest taka, że mam teraz mniej kosmetyków które używam niż wtedy gdy sklepu nie miałam :)

      Usuń
  2. ale cuda :) chętnie bym przetestowała, ale niestety mój portfel świeci pustkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, jakie duże zakupy! Ale zazdroszczę! Zaszalałaś ;) Tyle dobroci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprostuję :) to wszystko nie dla mnie, tylko do mojego sklepu, nie myśl że to wszystko do użytku prywatnego :)

      Usuń
  4. o matko, tyle dobroci w jednym miejscu. na Twoim miejscu chyba wszystko po kolei bym testowała :D jak uzbieram sobie trochę wolnej gotówki to poszaleję w Twoim sklepie, a co. jak szaleć, to szaleć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt mając sklep z kosmetykami trzeba mieć "zimną krew" :) i panować nad emocjami :) inaczej długo nie pociągne

      Usuń
  5. Daj znać, jak idzie Ci prowadzenie sklepu :) Też zastanawiam się nad otworzeniem czegoś własnego :) I już oczyma wyobraźni widzę te paczki spływające z hurtowni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadzenie sklepu idzie dobrze, jeśli chodzi o obsługę to początek był najtrudniejszy, trzeba było opanować cały ten program do prowadzenia sklepu i wstawianie produktów do systemu co robiłam przez wiele godzin, wiele dni to było męczące baaardzo, ale ten najgorszy etap już mam za sobą.
      Bardzo przyjemna praca, wiadomo że trzeba trochę się "naprodukować" by ktoś wogóle do tego sklepu trafił :) i to wymaga najwięcej pracy ode mnie jak narazie. Nie ma jeszcze tylu klientów ilu bym chciała, ale wszystko przede mną :)
      Fakt, gdy przychodzą paczki to baaardzo przyjemny moment oglądanie, dotykanie :) ale płacenie za nie już nie jest tak miłe :)
      Jak masz jakieś pytania szczegółowe to zapraszam na maila :)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Myślałam raczej o sklepiej stacjonarnym, jakiejś franczyzie. Będziesz na spotkaniu blogerek 1.06?

      Usuń
    3. Nie będę :)
      Ja się bałam na otwarcie sklepu stacjonarnego duże ryzyko, tak mi się wydaję :)
      A franczyza chyba do najtańszych nie należy, też się kiedyś tym interesowałam.

      Usuń
  6. Ciekawe produkty, szczególnie te glinki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy wcześniej nie słyszałam o Twoim sklepie - fantastyczny asortyment! ja ostatnio choruję na kosmetyki rosyjskie i fajnie, że też je masz u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie ich nie mieć to są jak narazie najlepsze
      kosmetyki z jakimi się spotkałam :) i to nie jest reklama :)

      Usuń
  8. A możesz zdradzić, w jakiej hurtowni zamawiasz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę chyba poważnie przewertować asortyment Twojego sklepu;)

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl