środa, 3 kwietnia 2013

Recenzja perfum Tesori





Witajcie !

Jak tam spędziliście święta wielkanocne, lepiliście bałwana? ;)

Dzisiaj mam dla Was recenzje perfum Tesori, które dostałam do przetestowania od sklepu  efiori.com.pl   zapraszam.
Niezwykle ucieszyła mnie ta współpraca, już od dłuższego czasu czaiłam się na te perfumy, teraz już wiem, w które warto się zaopatrzyć :)



Jeśli ktoś jest zainteresowany tymi perfumami zapraszam, także do tego postu KLIK

Do przetestowania dostałam 3 buteleczki, które stylistycznie bardzo mi się podobają, są wygodne w użyciu, mieszczą się z łatwością do torebki, nawet tych mniejszych, jak wiadomo w damskiej torebce zmieści się wszystko :)

Pojemnościowo również są atrakcyjne 100ml starczy na dosyć długo, nawet przy codziennym używaniu.

Cena w sklepie to 20,49zł, według mnie to dosyć mało jak na perfumy o takiej pojemności i trwałości.

Przejdźmy do zapachów.
Firma ta w swojej kolekcji ma sporo oryginalnych zapachów.

1. Białe piżmo / Muschio Bianco
2. Mirra/ Mirrh
3. Egipt / Aegyptus
4. Hammam
5. Imbir / Zenzero
6. Ambra Indiana
7. Jaśmin jawajski / Jasmin di Giava
8. Zielona herbata / The Verde
9. Smoczy kwiat / Fiore del Dragon
10. Kwiat lotosu / Fior di Loto
11. Mak tybetański / Papavero
12. Lilia Indyjska / Frangipani
13. Chińska orchidea / Orchidea della Cina
14. Legno di Guajaco (męski)
15. Baobab (męski)

16. Afryka / Africa (męski)
17. Marrakech Ibisco e Pepe Rosa
18. Marrakech Patchouli e Ginger
19. Marrakech Neroli e Cardamon

20. Marrakech Ambra e Zafferano
21. Malizia Uomo Vetyver (męski)
22. Drzewo sandałowe i Vetiver (męski)
Na ciemno zaznaczyłam te z którymi miałam do czynienia.

Oprócz perfum produkują także żele i balsamy do ciała, również o  tych zapachach. Podobno można je czasem dostać w Rossmannie.


Do rzeczy...




Jaśmin Jawajski



Ten zapach najmniej przypadł mi do gustu. Jest intensywyny,   duszący i jak dla mnie trochę męski. Baaardzo długo utrzymuję się na skórze, czy ubraniu. Nawet po umyciu ręki wodą na której wcześniej był perfum, ręka nadal pachnie ! Dla osób, którym ten zapach przypadnie do gustu, to duży plus.



Białe Piżmo 


Ten  jest delikatniejszy piżmowo-ambrowy. Ten zapach, szczerze polubiłam. Jest najbardziej delikatny  z tych trzech propozycji.  Bardzo kobiecy, subtelny, taki tajemniczy. Co ciekawe ambra i piżmo są znanymi już w starożytności  afrodyzjakami :)
Cytat Piżmo " rozbudza zwierzęce pożądanie"  sama tego nie zaobserwowałam, ale to ciekawe.




Chińska Orchidea 



Kwiatowo-orientalny zapach, polubiłam go bardzo. Jest intensywny, ale nie duszący, wszystkim wokoło ten zapach przypadł do gustu. Jest oryginalny, mocno kwiatowy, ale nie duszący. W Chinach orchidea, także uznawana jest jako afrodyzjak. :) jest symbolem elegancji i wyrafinowania.






Pomimo, że nie wszystkie zapachy tej firmy przypadły mi do gustu, polecam szczególnie miłośniczkom oryginalnych zapachów. 
Mają spory wybór i każda znajdzie coś dla siebie. 

Niewątpliwie sporą zaletą jest ich cena i trwałość, każdy z tych perfum utrzymuje się bardzo długo na ciele i ubraniu.
Szkoda tylko, że osoba mieszkająca w mniejszej miejscowości może liczyć jedynie na sklepy internetowe. Podejrzewam, że w dużym mieście nie problemu  z kupieniem w sklepie stacjonarnym, ale ja mogę liczyć tylko na sklepy internetowe, ale jakoś bardzo mi to nie przeszkadza, lubię wirtualne zakupy :)



Ps jutro napiszę do kogo pojadą trzy buteleczki perfum :)

pozdrawiam















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/