poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Chwalę się trampeczkami oraz kolejne bony do wykorzystania w sklepie :)



Hej


 Chciałam się pochwalić bucikami, które niedawno kupiłam.
 Uwielbiam te trampeczki, rok temu miałam identyczne, ale nie co się zniszczyły i kupiłam nowe. Mają bardzo przyzwoitą cenę  19zł kupione na allegro.

Niestety nie pasują do wszystkiego 









Chciałabym Was również zaprosić na bloga blogeve  i do wzięcia udziału w konkursie zorganizowanym przez mój sklep.
Szczegóły tutaj




A Wy jak tam, już po wiosennych zakupach?








14 komentarzy:

  1. mam stanik w takie same kwiatki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się trampki! Są takie wiosenne :) Z pewnością będą pasowały do większości kolorowych i wiosennych strojów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne :) brakuje mi takich kwiecistych tenisówek.

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze!

    ps. dziś doszła przesyłka wszystko wspaniałe dziękuje jeszcze raz za kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To super ! Oby Ci się dobrze używały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się sama też mam trampki w kwiatki :) lubie ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w Carrefourze były ostatnio takie same za 10 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nieźle :) na szczęście nie widzę często takich trampków na mieście:)

      Usuń
  8. MIałam takie zeszłej wiosny:-)

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl