środa, 6 marca 2013

Zakupy: 3 spódnice, firmy Oasis i Atmosphere



Witajcie!


Pogoda zrobiła się wspaniała.
 Już mam dość zimowych ciuchów, mam ochotę ubrać coś lżejszego, wiosennego, kwiecistego.

Cierpię na brak czasu, ale nie jest aż tak tragicznie, by nie zajrzeć na allegro :) tym razem w poszukiwaniu spódnic i butów. Spódnice już dotarły, buty są w drodze.



Z tego co zauważyłam większość z Was nie lubi mojego stylu, więc przygotowuję się już na negatywne komentarze w stylu  "takie ładne nogi, a je zasłania"  "ubierasz się jak starsza Pani" itp :)

Mimo tego pokarzę swoje zdobycze, widocznie lubię testować  zakres swojego poczucia własnej wartości i tego jak takie komentarze wpływają na mnie  :) 
Chociaż może nie będzie tak źle.




Przydarzyła mi się w związku z zakupami dosyć śmieszna sytuacja, na szczęście pierwszy raz.
Pokarzę na zdjęciach o co mi chodzi. Dodam, że każda ze spódnic pochodzi z innej aukcji.




Nie wiem jak to się stało, że kupiłam dwie takie same spódnice, które różnią się jedynie kolorem :) Bywam czasem zakręcona, ale nie myślałam że aż tak bardzo.
Firma 
 Kosz 19zł



Kolejna spódnica:

















'




Teraz jestem w trakcie polowania na sukienki, bo mam w szafie lekki deficyt :)


Pozdrawiam słonecznie.













14 komentarzy:

  1. Też mam podobny styl i kupuję podobne rzeczy właśnie na allegro. I teraz już wiem, kto mnie musiał przebijać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od jakiegoś czasu używam snajpera, który sam za mnie licytuję.
      Denerwowało mnie, że nigdy nie mogę aukcji wygrać i sama stosuję teraz programik :)

      Usuń
    2. chyba też będę musiała spróbować, bo już mi tyle rzeczy umknęło :(

      Usuń
  2. ja to nigdy nic nie wylicytowałam :(
    a spódnic i sukienek w mojej szafie jak kot napłakał:) idzie wiosna i muszę to zmienić bo cały czas w spodniach chodzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam poszukać czegoś na allegro, ja tam lubię robić zakupy, chyba że lubisz biegać po sklepach :)

      Usuń
  3. chciałabym Cb zobaczyć w czymś takim bardziej obcisłym:) plis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nuda :)
      Obcisłość jest wszędzie :)

      Usuń
  4. o, to ja też się ubieram jak 'starsza pani' :D uwielbiam takie spódnice, ale najlepiej maxi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli Ty poszłaś o krok dalej :)
      Chyba założę jakiś fan club ubierających się inaczej :)

      Usuń
  5. taką spódnicę, to bym na lato założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super te dwie kiece! na co dzień wybieram raczej prostotę, ale folk bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jednak jestem na nie. bardzo dobrze to ujęłaś- starsza pani.

    OdpowiedzUsuń
  8. Verу гapidly this wеbsite ωill be famous among
    all blogging usеrs, due to it's fastidious articles or reviews

    Also visit my homepage natural skin lightening

    OdpowiedzUsuń