środa, 20 marca 2013

Styl folkowy fajny czy niefajny? :)





Witajcie

Marzę o zrzuceniu czapki i kurtki zimowej ! Z tą pogodą to jakieś szaleństwo, kupiłam sobie fajne wiosenne spódnice, trampeczki w kwiatki ( zapomniałam się pochwalić ) a tu nic, wszystko leży w szafie i się kurzy :)

Jak wiecie lubię, klimaty folkowe, etniczne, kwiatowe.
Mój B. gdy kupuję sobie kolejną spódnice mówi zazwyczaj  "znowu cepelie kupiłaś " no ale wiadomo nie od dziś, że mężczyźni to ignoranci :)


W wyborze tego co noszę, nie mają wpływu jakieś trendy, projektanci czy inni ludzie, którzy mają skłonność do narzucania nam jakiś dziwnych schematów według których powinniśmy się ubierać w dany sezon, zupełnie nie rozumiem o co chodzi w modzie i czemu ludzie podążają za nią. Oczywiście nie krytykuję tych, którzy śledzą trendy i ubierają się według nich, zwyczajnie nie rozumiem, czemu ktoś nie chce być po prostu sobą, indywidualnością i nosić tego co do niego pasuję.

W sumie to miał być post o klimatach, które lubię a nie o moich wynurzeniach na temat mody, więc przechodzę do rzeczy :)

Niżej przedstawiam zdjęcia ubrań które bardzo mi się podobają.
 Zachęcam do dyskusji, co o tym sądzicie? 


1.

Wynalazłam ją w internecie. 
Zastanawiam się cały czas nad jej kupnem.
Sama już nie wiem
Koszt 90zł ( używana)
Firma ONLY


2. 
Uwielbiam torebki, a ta jest prześliczna, gdyby nie cena 220zł już dawno była by w mojej szafie.
 

3.
Piękna sukienka. Nie wiem jakiej to firmy, ale jest po prostu cudowna.

 
4.


Osobiście, aż tak długich sukienek nie noszą, ale wzór i kolory są świetne.


5.


Świetny sweterek, wynalazłam w internecie niestety sprzedany.


6.

hmmmm dość ciekawe, ta bluzka jest z filcu ! Chciałabym ją zobaczyć na żywym człowieku ;)


7.


Gdybym lubiła parasole, z pewnością ten byłby już mój :)



8.
Piękna sukienka wynaleziona w internecie, niestety sprzedana
 
 
9.


Genialna torba.


10.

Zastanawiam się nad kupnem tej kurteczki 68zł


11.

Po prostu pięknie,zapraszam na jej bloga
http://blog.ethnodesign.pl/?p=2934


12.
Długość nie moja, ale styl jak najbardziej.


13.
Nie jestem pewna, czy bym to założyła, ale podoba mi się :)
 

14.
Świetne rajstopy ! Niestety cena 49zł to jak dla mnie za dużo.




Lubicie takie klimaty, czy jednak wolicie klasykę :) ?

Pozdrawiam ciepło






12 komentarzy:

  1. Mnie styl folkowy kojarzy się się ze stylem amiszów, a nie z ubraniami, które pokazałaś. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. kompletnie nie mój styl, wolę klasykę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre rzeczy mi się podobają aczkolwiek są to wyjątki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam folk, ale nie w każdym wydaniu. Twoje propozycje są mega! Uwielbiam odwiedzać różne folkowe jarmarki- pełno tam rękodzieła, wyszywanych toreb, unikatów modowych. Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam jarmarki. Ubolewam, że jest ich tak mało, przynajmniej w mojej okolicy.

      Usuń
  5. może niektóre rzeczy są fajne, ale nie wiem czy bym się odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie wszystkim się podoba, było by nudno gdybyśmy wszystkie się tak ubierały :)

      Usuń
  7. Wolę etno, ale w mojej szafie znajduje się całkiem sporo ubrań z folkowym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mam problem z rozróżnieniem etno od folku :)
      W sumie to wiele z moich propozycji nie jest folkowa a boho czy etno a nawet hippi, przynajmniej tak mi się wydaję, ale to już jakiś "fachowca" musiał by się wypowiedzieć :)

      Usuń
  8. o wow! moje zdjęcie. miło widzieć że się podoba. (swoją drogą ta seria zdjęć to ulubione zdjęcia mojego faceta z turbanami, który zwykle nie lubi turbanów i woli mnie w rozpuszczonych włosach niż z szmatką na głowie).
    też łaszę się na tą haftowaną torbę i za każdym razem sobie powtarzam, że po następnej wypłacie kupię taką... a po wypłacie tłumaczę sobie, że przecież mam już tyle torebek ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/