poniedziałek, 11 marca 2013

Promocja na wszystkie produkty BingoSpa




Witajcie

Dzisiaj szybki, informacyjny wpis :) 


Zapraszam i zachęcam do odwiedzenia mojego sklepu i  skorzystania z  akcji promocyjnej:

3% rabatu na wszystkie kosmetyki BingoSpa
Akcja trwa do 20 marca.



 




Ps   Aby w koszyku naliczyło rabat, należy w polu "Kupon rabatowy"  wpisać 108.

Ps2 Miałam dzisiaj robić zabieg keratynowy na włosy,  gdy już wszystko miałam ładnie przygotowane, otworzyłam słoiczki z preparatami i niestety czar prysnął :) okazało się, że w słoiczku gdzie powinna być keratyna, jest szampon ! 
Powiem szczerze, że gdybym zabieg robiła pierwszy raz po prostu ten szampon bym nałożyła na włosy, ale na szczęście zapamiętałam dokładnie ładny niebieski kolor keratyny i od razu złapałam za telefon, żeby wyjaśnić sprawę. Właściwie nic ciekawego i oryginalnego nie usłyszałam "że dużo miała zamówień, że nigdy wcześniej to się nie zdarzyło itp. " :)  Podobno keratyna już do mnie jedzie.

Czy to nie okrutne...









 

4 komentarze:

  1. 3% z ok 15 zł to jest, zaraz... 45 groszy. Spoko rabat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamówiłam swoje cocochoco...oby nie było takiej pomyłki.
    A co do rabatu 3% to niewiele, ale zawsze coś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO to jestem bardzo ciekawa Twoich efektów po cocochoco :)

      Usuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/