piątek, 22 marca 2013

Moja pierwsza współpraca + prezenty dla Was :)




Witajcie !

Zima się chyba nie skończy.
U mnie na termometrze jest minus 16 stopni, dodam że mieszkam na mazurach :)

Tak to chyba będzie w tym roku :)




Humor pomimo szalonej pogody dopisuję, a to dlatego, że rozpoczełam testowanie, tych oto wyjątkowych perfum.
 Moja pierwsza współpraca, oby nie ostatnia ;)



 - Białe Piżmo 
- Jaśmin Jawajski 
- Chińska Orchidea

a to wszystko dzięki przemiłej współpracy ze sklepem eFIORI  zapraszam do odwiedzenia sklepu.
KLIK 



Jako, że jestem miłośniczką orientalnych zapachów, bardzo mnie ta współpraca ucieszyła, a jeszcze bardziej to, że dla Was sklep eFIORI też przygotował jeden identyczny zestaw perfum do przetestowania !



Aby go otrzymać:


Trzeba być publicznym obserwatorem mojego bloga, oraz polubić sklep eFIORI na facebooku

Rozdanie trwa:
od 22 marca do 2 kwietnia do godziny 23,59 

Zwycięzce ogłoszę do 2 dni od zakończenia rozdania
Wysyłka tylko na terenie Polski




Zgłaszamy się w komentarzu:
1. Obserwuję blog jako ...
2. Adres email ...
3. Lubię sklep eFIORI na facebooku jako ....( wystarczy podać imię i pierwszą literkę nazwiska )



Serdecznie zapraszam do udziału.
W następnym tygodniu pojawi się moja recenzja perfum  :)














13 komentarzy:

  1. . Obserwuję blog jako kubekczekolady
    2. Adres email phideaux18@gmail.com
    3. Lubię sklep eFIORI na facebooku jako Klaudia F.

    Gratuluję współpracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. . Obserwuję blog jako kubekczekolady
    2. Adres email phideaux18@gmail.com
    3. Lubię sklep eFIORI na facebooku jako Klaudia F.

    Gratuluję współpracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa razy się wpisałaś, to nie zwiększa szansy wygrania ;)

      Usuń
  3. 1. Obserwuję blog jako: Aaliyah
    2. Adres email: monikam18@gmail.com
    3. Lubię sklep eFIORI na facebooku jako: Monika M

    Nagroda jest świetna! totalnie moje zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślałam, że się zgłosisz :)

      Usuń
  4. Ooo ciekawe czy ładnie pachną :) Ach! Tak w ogóle gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm jaśmin :) uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A chętnię się zgłoszę:D

    1. Obserwuję blog jako: Gaffi
    2. Adres email : gaffi71@gmail.com
    3. Lubię sklep eFIORI na facebooku jako Marta Gw

    ps gratuluję współpracy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję blog jako Blanka
    2. Adres email unicorn8177@gmail.com
    3. Lubię sklep eFIORI na facebooku jako Magda T.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję blog jako Ignis
    2. Adres email ktcbmnz@gmail.com
    3. Lubię sklep eFIORI na facebooku jako Magdalena D.

    Czekam z niecierpliwością na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję blog jako Nimva
    2. Adres email nimva@op.pl
    3. Lubię sklep eFIORI na facebooku jako Alicja S.

    W końcu znalazłam kogoś, kto również mieszka na Mazurach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję blog jako kafetka
    2. Adres email anastazja1923@wp.pl
    3. Lubię sklep eFIORI na facebooku jako iwona s.

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl