czwartek, 7 marca 2013

Moja nowa fryzurka z "wygolonym" bokiem




Nadszedł czas na odsłonę mojej nowej fryzury. Właściwie wygolony ten bok nie jest, a jedynie krótko przycięty. 
Stwierdziłyśmy obie fryzjerką ( tak, z niektórymi fryzjerkami można się dogadać :) ) że na początek lepiej przystrzyc krótko niż golić, bym  szoku "zmianowego" nie dostała :)
Tak sobie myślę, że na tym pozostanę, nie mam potrzeby tego golić i tak jest krótko i jest fajnie.


Oczywiście pod nożyce poszły  też zniszczone końcówki, nie było wyjścia. 
Z fryzurki jestem zadowolona baaardzo, trochę za krótko, ale nie było wyjścia trzeb było ściąć.
Teraz zauważyłam, że trochę słabe światło jest na zdjęciach, nie widać koloru włosów, ale w sumie nie o kolor tu chodzi :)








 



































W weekend planuję zrobić keratynowy zabieg cocochoco.
 Przyzwyczaiłam się już do idealnie prostych włosków


Ps. Możecie mnie trochę wspomóc i polubić sklep na facebooku, jeśli macie ochotę :)


Pozdrawiam Was słonecznie.
Podobno w weekend ma śnieg padać :)









36 komentarzy:

  1. wyglądasz wojowniczo! (czyt. super) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za taką fryzurą :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się. masz mało włosów a przez tą fryzura wyglądają na jeszcze słabsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak tego nie widzę, ale każdy ma swoje zdanie.

      Usuń
  4. "wygolone" naprawdę bardzo ładnie, ale moim zdaniem tragicznie pocieniowane z tyłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani twierdziła, że trzeba mocno pocieniować przy tej fryzurze. Nie wiem jaka jest prawda, mi tam nie przeszkadza to cieniowanie ( na razie ;)).

      Usuń
    2. Też mi się wydaje, że jak jest jeden bok wygolony, to lepiej wygląda jak reszta jest mocno pocieniowana. Chociaż ciekawa jestem jak włosy, przy takim cięciu, będą się zachowywać po jakimś czasie.

      Usuń
    3. Obawiam się, że trzeba będzie co jakiś czas na nowo pocieniować, by dobrze wyglądało.

      Usuń
  5. ja nie zdecydowała bym się na taką fryzurę bo mi się nie podoba i szkoda by mi było moich włosów, dlatego podziwiam za odwagę. w końcu to tylko rzecz gustu ;p za to kolor włosów jak najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podziwiam dziewczyny, które wytrzymują cały czas z długimi prostymi włosami :)

      Usuń
  6. Trochę smutno, że nie pokazałaś się z przodu, bo ciekawi mnie, jak twarz, a dokładniej jej kształt, zachowuje się przy takiej zmianie... osobiście wolę taki "wygolony" bok przy krótszych włosach, ale to kwestia osobistych gustów.
    . o .'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam właśnie odwrotnie, ja wole wygolony bok przy dłuższych włoskach, przy krótszych wydaje mi się w fryzurka męska :)

      Usuń
    2. włosy wygolone czy przycięte przy skórze zawsze będą wyglądać męsko, nawet jeśli z drugiej strony masz długie włosy

      Usuń
    3. Mam inne zdanie :P Pozdrawiam

      Usuń
  7. Super! Lekko i z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak właśnie miało być, z pazurem :)

      Usuń
  8. miałam ogolony lewy bok + wzorek latem teraz włosy już odrosły i szczerze powiedziawszy juz więcej na coś takiego sie nie dam:( włosy długo odrastają nie można je spiąć w kucyka porażka gdy chcemy wrócić do swojej długości.
    teraz taka fryzura podoba mi się tylko u kogoś :)
    u Ciebie wyszło ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, pewnie przy odrastaniu będzie mnie wkurzać, ale jakoś to wytrzymam :)

      Usuń
  9. mi się bardzo podoba- ale ja alternatywna jestem, sama mam męską fryzurę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką męską fryzurkę masz, nie zauważyłam?

      Usuń
    2. no ja mam takie króciutkie włosy na 2-4 cm, tylko grzywkę długą mam- mąż mnie obcina raz w miesiącu, więc tylko sobie tę grzywkę gumką związuję i każę mu nie ruszać, a na reszcie może szaleć, więc już różne wersje były ;).

      Usuń
  10. nie podoba mi się :(
    Ale jesli dobrze się w tym czujesz to ok :) Mnie by wkurzało to, że z boku nie mam włosów do bawienia :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mnie takie fryzurki kuszą, ale brak mi odwagi :P U Ciebie wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mało korzystnie wyglądasz :/ Natalia z Lublina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio z Lublina pozdrawiam Cię :)

      Usuń
  13. odważna fryzura i...twarzowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. odważnie :)
    sama chyba bym sie nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to się nie czuję jakoś bardzo odważna :)

      Usuń
  15. Szczerze, to teraz wyglądasz znacznie ciekawiej, wyróżniasz się, ale nie jedynie z powodu wygolonego boku, Twoja buzia( profil właściwie, który znamy) przyciąga uwagę, masz ciekawą urodę!:-)
    Włoski faktycznie mocno pocieniowane, ale według mnie pasuje to do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ładnie mi napisałaś :) Dziękuję Ci bardzo. Cmok

      Usuń
  16. masakra te wlosy, dawno juz niemodna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, mnie moda nie obchodzi. Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Teraz już nic z tym nie zrobisz,ale moim zdaniem na przyszłość mogłabyś wziąć pod uwagę,że masz cienkie i rzadkie włosy i taka fryzura bardzo to uwidoczniła. Natomiast masz ładny profil i ładnie wygląda odsłonięty, myślę, że w ogóle wyglądałabyś fajnie w krótkich włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę żebym wzięła pod uwagę to że mam cienkie włoski, jeśli będę miała ochotę na taką fryzurkę to będę ją nosiła pomimo tego.
      Dobrze się w niej czuję, a to chyba najważniejsze ? :)

      Usuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/