niedziela, 24 lutego 2013

Relacja z farbowania włosów - farba Palette C10, oraz chwalę się swoim sklepem :)

Witajcie

Dawno nie pisałam, tyle roboty to nie miałam jeszcze nigdy. 
Jak kiedyś wspominałam mam w planach założyć sklep internetowy i to właśnie przez niego nie mam czasu na nic. Udało się już go stworzyć, już jest obecny w sieci :) ( to moje drugie dziecko - tak się czuję :) ) 
Cały czas siedzę i wstawiam produkty do sklepu, jest jeszcze sporo firm, których nie zdążyłam wstawić. 
Tutaj jest link macie ochotę to zajrzyjcie




ale nie o tym miał być post :)
Jak może zauważyłyście zniknęło moje zdjęcie, które było w  prawym rogu. Teraz, gdy mam sklep czuję się trochę mniej anonimowa, nie chcę by ktoś połączył bloga ze sklepem i z moją osobą, dlatego usunęłam je.



Nie cały miesiąc temu farbowałam włosy, farbą Color&Soin moje włoski odpoczęły od ciężkich farb, ale już się nie mogłam doczekać kolejnego farbowania. Niestety na moich włosach ta farba się nie sprawdza po dwóch tygodniach włosy wyglądają tragicznie.
Wystarczy spojrzeć na te drastyczne zdjęcie odrostów,  fuj nawet zastanawiałam się czy w ogóle je pokazywać:)

Tym razem wybrałam farbę Palette. Nie raz wpadałam na blogi blondynek, które sobie chwalą tę farbę, dlatego postanowiłam wypróbować ją.

Długo zastanawiałam się nad odcieniem, ale w końcu skusiłam się na odcień C12 czyli mroźny blond - w końcu zima jest :)

(wybaczcie za skopiowane zdjęcie, ale wyrzuciłam pudełko, zapomniałam zdjęcie zrobić )


 Jak jej użyłam:

Farbę trzymałam 40minut na odrostach, po tym czasie trochę włosy zmoczyłam i rozprowadziłam na całości po 5 minutach umyłam włoski

A teraz efekty:








Po farbowanie:






Nie będę narzekać jest o wiele lepiej niż było :)
Niestety farba trochę spuszyła mi włosy, będę musiała zadbać o porządną dawkę nawilżenia

Czy też tak czasem macie, że nie możecie na siebie patrzeć w lustrze ?
Ja od jakiegoś czasu cierpię na to schorzenie, dlatego tak ostatnio kombinuję z różnymi fryzurami na głowie.
Niestety mi to nie przechodzi, dlatego już postanowiłam, w środę idę do fryzjera zrobić coś szalonego na głowie. 
MAM DOŚĆ NUDY NA SWOICH WŁOSACH :)

pozdrawiam


Ps Macie jakieś swoje ulubione farby blond?

















15 komentarzy:

  1. Nooo gratulacje! Sklep zapowiada się bardzo fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki. Trochę to trwało, ale się udało:)

      Usuń
  2. Gratuluję sklepu! :)

    Farbę tę użyła też ostatnio moja koleżanka - efekt bardzo fajny :) Ladny blond :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy jak długo efekt będzie się utrzymywał :)

      Usuń
  3. Gratuluję!
    Bardzo przyjemna oprawa graficzna.
    Też mi się marzy mój sklepik...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę spełnienia Twoich życzeń, moje się spełniły Twoje też mogą :)

      Usuń
  4. gratuluję i trzymam kciuki! :*
    już teraz wiem, gdzie zamawiać kosmetyki do włosów. będę miała chociaż zaufany sklep internetowy i wspomogę projekt koleżanki z blogspota :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dzięki ! A jak tam Twoja keratyna na włosach? Ja nie długo znowu robię zabieg keratynowy i jestem ciekawa czy jesteś nadal zadowolona :)?

      Usuń
    2. ja będę też powtarzać tak na wiosnę. raczej kwiecień. coś takiego. ;) jestem zadowolona, bo mam wrażenie, ze stan moich włosów znacznie się poprawił (i nie katuję już ich prostownicą :)) chociaż keratyna już się pomału wypłukuje. za drugim razem popełnię mniej błędów przy zabiegu i myślę, ze będzie o wiele lepiej niż za pierwszym razem :D

      Usuń
    3. No ja też popełnię mniej błędów, przede wszystkim kupiłam większe opakowanie tym razem nie 50ml tylko 75 :)
      Przyznam, że kusiło mnie takie klasyczne encanto, ale się powstrzymałam. Naczytałam się, że jest trwalsze od naszego cocochoco i przez to mnie trochę kusiło.

      Usuń
  5. Gratuluję sklepu :) Zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. What's up, after reading this amazing article i am also happy to share my experience here with friends.

    Also visit my page ... get-plus-followers.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeleczne gratulacje z okazji własnego sklepiku:)

    OdpowiedzUsuń