wtorek, 26 lutego 2013

Recenzja: Maska rosyjska - drożdzowa



Witajcie ! :)

Miałam czas zawitać na bloga, więc piszę  :)
 Zacznę od tego, że jutro dla mnie wielki dzień - idę do fryzjera. Od ponad roku noszę proste włosy, bez żadnej fryzurki i zamierzam to zmienić. 
Zawsze coś tam na głowie miałam i ten rok był dla mnie dużą odmianą, ale ile można :).
Podziwiam te dziewczyny co nie mają potrzeby mieć "czegoś na głowie" i noszą naturalne proste włosy. Cieszę się bardzo na jutrzejszy dzień. Mam pomysł na  fryzurkę z LEKKO wygolonym bokiem, więc  trochę się stresuję, zobaczymy jak wyjdzie.



Dzisiaj będzie recenzja maski rosyjskiej tym razem drożdżowej. Mam jeszcze jajeczną o której pisałam tu, na razie jej nie używam.
 Na szczęście drożdżowa o wiele lepiej się sprawdziła.




Skład: Aqua with infusions of: Yeast Extract, Betula Alba Juice; enriched by extracts: Inula Helenium Extract, Arctostaphylos Uva Ursi Extract, Silybum Marianum Extract, Cetrionium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Guar Gum, ; cold pressed oils: Triticum Vulgare Germ Oil, Ribes Aureum Seed Oil, Pinus Siberica  Cone Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Ascorbic Acid, Panthenol, Glucosamine, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid


Drożdże piwne(Yeast Extract) – poprawiają strukturę włosa, wzmacniają, przyśpieszają wzrost. Minerały i witaminy zawarte w drożdżach piwnych korzystne dla włosów: 
- witamina B2 (ryboflawina) wzmacnia strukturę włosa, 
- witamina B6 (pirydoksyna) zwalcza łojotok,
- witamina B7 (inozytol) stymuluje wzrost włosa, 
- witamina B8 (biotyna) przyczynia się do zmniejszenia wypadania włosów,
- witamina B9 (kwas foliowy) wpływa na melaninę, przyczyniając się do ochrony naturalnej barwy włosów 
- PABA (kwas para-aminobenzoesowy) chroni przed odbarwianiem włosów,
- magnez nadaje objętość włosów - selen pomaga zwalczać łupież.

 Sok brzozowy (Betula Alba Juice) – wzmacnia cebulki włosowe, nadaje włosom blask, zapobiega wypadaniu.
 Oman wielki  (Inula Helenium Extract) – działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie
 Mącznica lekarska ( Arctostaphylos Uva Ursi Extract) - znakomity naturalny antyseptyk
 Ostropest plamisty (Silybum Marianum Extract) - łagodzi stany zapalne i hamuje zmiany skórne.
 Olej z kiełków  pszenicy (Triticum Vulgare Germ Oil) - regeneruje wnętrze włosów, odtwarza naturalną osłonkę i wygładza ich powierzchnie. Chroni przed nadmierną utratą wody oraz promieniowaniem UV.  
Olej z nasion białej porzeczki (Ribes Aureum Seed Oil) – wykazuje działanie przeciwzapalne, intensywnie odżywia włosy.  
Olej z orzeszków cedrowych (Pinus Siberica  Cone Oil) – ogranicza łojotok, zwalcza łupież, stymuluje krążenie podskórne i przeciwdziała wypadaniu włosów  
Olej z owoców dzikiej róży ( Rosa canina Fruit Oil) - odżywia, nawilża i uelastycznia włosy 
Cetearyl Alcohol, - ma pośredni wpływ na nawilżenie włosów. Pośredni, bowiem tworzy on film na powierzchni włosów, który zapobiega odparowywaniu wilgoci i przesuszeniu włosów. Zmiękcza i wygładza skórę i włosy.
 Pantenol - hydrofilowa substancja nawilżająca, utrzymuje odpowiednie nawilżenie włosa, zapobiegając jego wysuszaniu. Nawilża, wygładza i pogrubia włókno włosa, nadaje włosom połysk, ułatwia rozczesywanie, zapobiega rozdwajaniu końcówek, Wykazuje działanie antybakteryjne




Opakowanie:
Wygodny "słoiczek" plastikowy. Maskę łatwo wyjąć, widać ile zostało do końca, takie lubię :)




Jak ją stosowałam:
Można ją stosować na wiele różnych sposobów. Używałam jej przed myciem, dodawałam do niej wtedy półrodukty - oleje, glicerynę, sorbitol, miód itp. taką mieszankę nakładałam na skórę głowy, oraz długość na godzinę. Używałam oczywiście po myciu włosów, na całą długość i trzymałam 30minut. Często też mieszałam z maską Bioetika, dzięki której konsystencja tej maski trochę się poprawiała.


Zapach, konsystencja:
Zapach z pewnością nie przypomina drożdży, a raczej słodkie ciasteczka :) jest przyjemny, nie utrzymuję się długo. Niestety konsystencja to jeden z nielicznych minusów tej maski, jak dla mnie zbyt płynna, przez to maska nie jest wydajna.





Moja ocena:
Uwielbiam maski, które mogę nałożyć na skalp bez późniejszych problemów z podrażnioną skórą głowy. Ta maska oczywiście nie podrażniła mnie ani trochę, tak jak do tej pory wszystkie kosmetyki rosyjskie. Włosy są po niej wygładzone, przemiłe w dotyku, ładnie błyszczą.
Ostatnio miałam problem z puszącymi się włosami, ta maska świetnie sobie radziła z tym problem. Jedyne co mnie w niej denerwuję to konsystencja, dlatego dosyć często mieszałam ją z maską Bioetika, która ma baaardzo gęstą konsystencję, razem tworzą zgrany duet :).
Z tym porostem to nie wiem jak jest, bo używam jej dopiero od miesiąca.
Polubiłam ją bardziej niż wersję jajeczną, nie puszy włosów, a wręcz je wygładza, to jedna z ważniejszych rzeczy jakie potrzebują moje włoski - wygładzenia :).












13 komentarzy:

  1. Jejku, ja mam po tej masce nieprzyjemne odczucia. Jakoś ostatnio strasznie mnie piekła skóra głowy i nie wiedziałam co się dzieje. Na początku oskarżyłam hennę, ale ostatnio nałożyłam tę maskę ponownie i się powtórzyło. Teraz się boję :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie zaskoczyłaś. Myślałam, że jak mnie nie podrażniło to już nikogo nie podrażni, no to nieźle.

      Usuń
  2. też zawsze boję się podrażnienia skalpu. ale może kiedyś spróbuję, bo czaję się na te rosyjskie kosmetyki od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w tej masce uwielbiam wszystko, to moja ulubiona;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie lubie takich płynnych masek, wolę gęściejsze, bo zawsze można do nich coś wkręcić. A tak klops...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze, ale muszę spróbować, bo też lubię jak mogę sobie maskę nałożyć również na skórę głowy, którą też przecież trzeba nawilżać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta maska musi być na prawdę fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. We all realize that one of the most practical use of a observe
    is to help you know the time. So just who in Hollywood is wearing a promise ring these days.

    So in case you truly need to impress her that has a romantic and stunning gift,
    satisfy her with all the sophistication of the brilliant princess reduce promise ring.


    my page ... promise rings under 150

    OdpowiedzUsuń
  8. Even 2-3 light to moderate workouts weekly walking or
    running is positive in fighting acne. Food with oils and junks is verified
    to cause acne. Effect of medical honey on wounds colonised or have been infected with MRSA.
    Although it really is best to get regular going number 2 the natural way.



    My web page; remedy for acne ()

    OdpowiedzUsuń
  9. Most cases of elevated DHEAS answers are seen in the existence of adrenal hyperplasia, adrenal cancer and tumor inside adrenal cortex.

    Take a very small portion of this and apply a modest amount of water to thin it
    out a bit. If merchandise is drying out the skin your oil production can increase while
    your epidermis tries to create balance. In fact, acne will be the single most popular skin disorder, plus
    much more common than all other skin complaints combined.


    Take a look at my website :: best acne

    OdpowiedzUsuń
  10. For coloration, a ranking G-J will indicate you
    that it is practically colorless. If you're planning on shopping around for diamond anniversary rings be sure to also find some good ideas about how to present the ring. Sterling silver promise rings are also available for couples on a budget, and they still look amazing as a true symbol of your love.

    Here is my web-site - promise rings at walmart (penpalspoint.com)

    OdpowiedzUsuń
  11. Promise Rings are worn with a promise for any type of activities or moral responsibilities
    that are meant for a lifetime and not on temporary basis.
    A youngster can choose from a basic sterling silver ring
    or a high-end ring which incorporates diamonds or birthstones.
    What is the factor you should be considering if you want to exchange promise
    rings with your partner.

    Here is my blog: site

    OdpowiedzUsuń
  12. Awareness these terms will assist you talk about with all the supplier the attributes most
    important for you, ensuring you get the very greatest diamond for the money.
    What this type of ring symbolizes is that the couple agrees to not have romantic relationships with others, and
    later as their relationship grows and develops, the plan is to move
    to an actual engagement ring. However, you need to look at the person and promise before deciding on the type
    of ring you want to exchange.

    Feel free to visit my page :: web page

    OdpowiedzUsuń