wtorek, 29 stycznia 2013

Perfumy Tesori d'Oriente - znacie ?



Dzisiaj post dla miłośniczek wschodnich zapachów, może jest nas więcej i znacie jakieś ciekawe zapachy, a których ja nie znam.



Jakiś czas temu pisałam o perfumach orientalnych Klik ,  które zamierzałam sobie kupić, czekałam na dostawę w sklepie, bo zostały wykupione. W sumie nawet nie wiem czy już są, czy nadal ich nie ma. Siostra mnie zniechęciła do ich kupna mówiąc, że je miała i były bardzo krótko trwałe. W sumie to już nie wiem jaka jest prawda :)

Bardzo lubię orientalne zapachy, ale właściwie to nic prócz Kenzo ( chociaż i tak nie miałam nigdy z nim styczności ):)  nie znam, taka ze mnie miłośniczka :)

Pogrzebałam ostatnio trochę w internecie i znalazłam firmę, która produkuje perfumy o oryginalnych, orientalnych zapachach - firma Tesori, niestety u mnie w mieście są niedostępne,  podobno bywają one w Rosmannach, ale nie wszystkich. 



 Dlatego pozostało mi allegro, ale głupio tak kupować w ciemno, więc zamówiłam sobie próbki.
 Za 8 sztuk 3ml próbek zapłaciłam z przesyłką 20 zł, czyli tyle ile kosztuję jedna sztuka 100 ml perfum. 

 
Wszystkie dostępne zapachy:


1. Białe piżmo / Muschio Bianco
2. Mirra/ Mirrh
3. Egipt / Aegyptus
4. Hammam
5. Imbir / Zenzero
6. Ambra Indiana
7. Jaśmin jawajski / Jasmin di Giava
8. Zielona herbata / The Verde
9. Smoczy kwiat / Fiore del Dragon
10. Kwiat lotosu / Fior di Loto
11. Mak tybetański / Papavero
12. Lilia Indyjska / Frangipani
13. Chińska orchidea / Orchidea della Cina
14. Legno di Guajaco (męski)
15. Baobab (męski)

16. Afryka / Africa (męski)
17. Marrakech Ibisco e Pepe Rosa
18. Marrakech Patchouli e Ginger
19. Marrakech Neroli e Cardamon
20. Marrakech Ambra e Zafferano
21. Malizia Uomo Vetyver (męski)
22. Drzewo sandałowe i Vetiver (męski)


Te które są pogrubione kupiłam .

Kwiat lotosu / Fior di Loto - zbyt ciężki, orientalny ale jak dla mnie zbyt intensywny
Marrakech Patchouli e Ginger- jak wyżej, za bardzo duszący i jak na mój gust męski, bardzo długo się utrzymuję, ciężko się go pozbyć :)
Mirra/ Mirrh-   ten mi się spodobał. Kadzidlany, orientalny, ale delikatny, nie jest duszący. Utrzymuję się powiedziałabym, że średnio długo :)
Mak tybetański / Papavero - to mój hit, piękny, oryginalny subtelny zapach, nie wiem do czego go porównać, czytałam, że jest podobny to wspomnianego już Kenzo, ale ja tego nie potwierdzam, bo nie znam tego zapachu. Utrzymuję się średnio słabo :) nie tak długo jak pozostałe, ale i tak go kupię.

Jeśli  chodzi o męskie zapachy, to do gustu przypadł nam tylko
 Legno di Guajaco (męski) pozostałe są jakieś dziwne :) zbyt słodkie, jak na męskie perfumy.
Bardzo mnie ciekawią inne zapachy z tej serii.
Znacie ? :)

 
 
 


 



5 komentarzy:

  1. witam, chyba nie wymieniła Pani najlepszego z całej gamy tych perfumów tzn. Tesori d'Oriente Białe Piżmo o lekkim waniliowym zapachu, ponadto na polskim rynku dobrze sprzedaje się też chińska orchidea. Jeżeli potrzebuje Pani zapachów na testy na blogu jak najbardziej możemy podesłać w oryginalnych opakowaniach, nie w fiolkach po olejkach migdałowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście bardzo bym chciała przetestować perfumy, uwielbiam takie zapachy !
      Jestem bardzo ich ciekawa. Proszę o kontakt mailowy. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Sprostowanie dla Fiori - my nie wysyłaliśmy próbek z własnej inicjatywy tylko Pani zakupiła je z własnej woli. Do różnego rodzaju "testów", również możemy przesłać perfumy w oryginalnych opakowaniach. P.s. Proponuję zapoznać się z wyglądem olejków migdałowych i wówczas wysnuwać takie wnioski :)
      Pozdrowienia dla Fiori!
      Zapraszamy do zakupów na www.saluti.pl - największy wybór włoskich kosmetyków w Polsce :)

      Usuń
  2. Jak dla mnie jest to nieco dziwne sprzedawać perfumy we flakonikach, przecież jakoś nie jest taka sama, poza tym czy to się nie rozlewa, na pewno dziwnie wygląda - jak próbki w labolatorium chemicznym.

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham orientalne zapachy! żadnego z nich niegdy nie wąchałam ale zastanawiam się nad mirrą tylko, że napisałaś, że są delikatne a ja jednak szukam takich ciężkich kadzidlanych słodkich zapachów wręcz duszących który z nich byś poleciła??

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl