wtorek, 1 stycznia 2013

Moje plany i życzenia na nowy 2013 rok :)



Dzisiaj pierwszy dzień nowego roku, lubię ten dzień, jest tak cichutko na ulicach :) Dostrzegam to bo ja wczoraj poszłam o 22 spać :) Gdy zasypiałam słyszałam jak cały blok się bawi.

To dla mnie będzie ważny rok, chciałabym napisać o swoich planach i życzeniach na nowy 2013 r, na końcu będzie te największe i najtrudniejsze :)



1. Marzą mi się długie, zdrowe włoski. Nie narzekam na ich stan pomimo długoletniego farbowania, chociaż końcówki są do ciachnięcia. Będę jeszcze bardziej dbać o nie, przede wszystkim, żegnam się przynajmniej na jakiś czas z farbami drogeryjnymi, wybieram mniejsze zło, czyli farbę bez amoniaku Color&Soin

2. Chcę w równym stopniu jak o włosy, zadbać o cerę, tutaj również nie ma jakiś większych problemów skórnych, ale pozbyć się zaskórniaków, zjednolicić koloryt , wygładzić skórę. W ruch pójdą retinoidy, które już stosuję, jednak przeżucę się z Atrederm na Zorac i oczywiście dużo peelingów kwasowych póki zima jest.

3. Planuję na wiosnę zrobić sobie fryzurkę tutaj była o nich mowa Klik znudziły mi się już moje proste włosy chce jakiegoś szaleństwa na głowie, ale wiadomo kobieta zmienną jest :) do wiosny jeszcze daleko, wszystko może się pozmieniać.

4. Zabieg keratynowy również na wiosnę, spodobał mi się efekt i za parę miesięcy powtórzę zabieg.

5. No i teraz te najbardziej osobiste i najtrudniejsze, które będzie mnie kosztować sporo odwagi i pokonania lęków itp. :) Marzę o założeniu sklepu internetowego z kosmetykami. Jak sobie o tym pomyślę to ogarnia mnie panika, że się nie uda, że się nie nadaję, że się na tym nie znam, że nie mam czasu, bo przecież wychowuję synka i bla bla bla. Na szczęście zdaję sobie sprawę, że większość z tych obaw nie jest tak na prawdę moja, tylko ktoś mi je "sprzedał", ale już nie zagłębiajmy się za bardzo w psychologię :) Ten punkt jest dla mnie najważniejsze i życzę sobie, by to się udało :)


 
A to kolor moich włosów po farbowaniu farbą Color&Soin po paru myciach szamponem
Wybaczcie za jakość zdjęć wycięłam je ze zdjęć świątecznych :) 





Ciekawa jestem jak się bawiłyście na Sylwka i
czy macie jakieś szczególne plany na nowy rok :)


Życzę Wam spełnienia wszystkich postanowień :)

Pozdrawiam !

9 komentarzy:

  1. powodzenia w wytrwałości w postanowieniach :* a mój sylwester nieciekawie w domu ze znajomymi ale ja jestem baardzo chora :( za to chłopak leży teraz obok i helikopter mu ciągle leci :D



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że przynajmniej chłopaka masz blisko, mam nadzieję że się Tobą opiekuję a nie Ty nim :)

      Usuń
  2. trzymam kciuki za ten sklep internetowy! na pewno Ci się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziękuję, ja też mam nadzieję, że się uda. Na razie bieganie po urzędach mnie przeraża :)
      Pokaż jeszcze raz swoje włosy po zabiegu !

      Usuń
  3. Powodzenia w rozkręcaniu swojego sklepu!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mnie korci wygolony bok, ale jakoś wciąż nie mogę zebrać się na odwagę. Do siego 2013!:)

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl