sobota, 5 stycznia 2013

Grudniowa aktualizacja włosów


Nadszedł czas na grudniową aktualizację włosów, trochę spóźnioną, ale co tam .. :)

Tak prezentują się moje włoski:










Niestety, stan moich końcówek nie jest taki jak bym chciała :) Przygotowuję się psychicznie do nieuniknionego ciachnięcia.
Keratyna z moich włosów już się wypłukuję, włosy zaczynają się zawijać, co mnie złości bardzo, tęsknie już za idealnie prostymi włosami, ale z następnym zabiegiem keratynowym poczekam jeszcze do wiosny.




Używane maski do włosów w grudniu:
- BingoSpa mleczna z elastyną - już prawie jej nie ma, zostało na 2 użycia, trochę mnie to martwi, bo się polubiłam z nią
 - Rosyjska jajeczna - niebawem recenzja
- Maska rozświetlająca Mariona - użyta 2 razy, jeszcze nie mam zdania na jej temat

Odżywki:
- Balsam na cedrowym propolisie - recenzja Klik
- Jedwab Chi - używam go od paru lat, jeju jak długo, szkoda że nie liczyłam zużytych opakowań

 Szampony:
- Rosyjski szampon ziołowo dziegciowy - recenzja niebawem

Półprodukty:
Dużo tego jest, sama nie wiem czy wymieniać, jestem pewna, że o czymś zapomnę, dobra spróbuję:
- pantenol, gliceryna, hydromalin, sorbitol, mleczko w glicerynie, jedwab, keratyna, kolagen i elastyna, kwas mlekowy, aloes, olej z pestek śliwki.

Płukanki:
- Octowa Marion- użyta właściwie nie w grudniu, ale dwa dni temu, bardzo mi się spodobał efekt wygładzenia
- Octowa - już dobrze mi szło z tymi płukankami, ale ostatnio znowu się rozleniwiłam

Wcierki:
- Mojej roboty na Jantarze przepis Klik , używana przed każdym olejowaniem.

Oleje:
- Babydream różowy - już się skończył, z pewnością go jeszcze kupię, recenzja Klik
- Migdałowy - niestety jest już na wykończeniu, recenzja Klik
- Z pestek winogron - tani i dobry recenzja Klik
- Kokosowy - według mnie o wiele fajniejsze działanie, gdy go z innym olejem zmieszam Klik
- Salicylol - recenzja Klik



Na styczeń, nie planuję właściwie nic jeśli chodzi o pielęgnację włosów, oczywiście będę o nie dbała, ale żadnych zakupów w planach nie mam, po prostu nie mam na to czasu. 
Całą mnie, pochłania teraz rejestracja firmy i mnóstwo rzeczy, które się z tym wiążą,  jeju jakie to wszystko jest skomplikowane :)


Pozdrawiam Was !!!
Ps Chciałabym już wiosnę, a Wy? :)






7 komentarzy:

  1. moim pierwszym olejem był kokosowy i jestem z niego bardzo zadowolona, świetnie się spisuje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. moje włosy też się zawijają :( ale w tych miejscach, gdzie mam pocieniowane, więc myślę, ze to pewnie dlatego efekt nie jest taki jaki był na początku. teraz próbuję zejść z cieniowania i na wiosnę też powtórzyć zabieg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też schodzę z cieniowania, długo to trwa. Ciekawa jestem, ile u Ciebie będzie się utrzymywał efekt prostych włosków :)

      Usuń
  3. Włoski prezentują się ładnie, jednak na końcóweczki już czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się pewnie ociągać przez pewien czas, ale na pewno je w końcu zetnę :)

      Usuń
  4. śliczny kolor, ale chyba trzeba już podciąć z 5 cm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, wiecie jak ciężko się zabrać do ścięcia końcówek :)

      Usuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl