niedziela, 9 grudnia 2012

Zakupy: 3 spódnice + płaszczyk za 1zł


Hej

Jak już wczoraj wspomniałam,ogarnęło mnie szaleństwo kupowania, prócz prezentów dla najbliższych, trafiłam na 3 fajne spódnice na allegro. 
Nie kupowałam jeszcze na allegro nic używanego, ale już tak dawno nie kupiłam sobie niczego fajnego, że zajrzałam co tam mają ciekawego. 
Oto moje łupy:





 


Pierwsza spódnica w motywy kwiatowe, które uwielbiam nawet w dużych ilościach, nigdy mi się nie nudzą :) 
Stary tekst mojego B. gdy pokazuję mu spódnicę, którą kupiłam: "przecież już taką masz ". oczywiście, że nie mam takiej samej, a jedynie co je łączy to motyw kwiatowy, ale mężczyźni są mało spostrzegawczy :)
Na zdjęciu raczej tego nie widać, ale na kwiatach są delikatne cekiny świecące.

Firma ONLY
Koszt 15zł











Już sama nie wiem wiem, która mi się bardziej podoba, teraz twierdzę, że ta pierwsza :)

Firma Atmosphere
Koszt 15zł


















Według mnie ta jest najpiękniejsza. 
Bardzo mi się ona podoba.
 Piękna łączka kwiatowa :)

Firma New Look
Koszt 25zł














Ten płaszczyk kupiłam już w stacjonarnym sklepie.  Z początku wzięłam go, by sprzedać na allegro, ale tak się z nim polubiłam, że go zostawiłam dla siebie.
Na zimę to on raczej nie jest, chociaż wczoraj wyszłam w nim i nie zamarzłam :)

Firma Tassie ( pierwsze słyszę :)
Koszt 1zł









Pozdrawiam
Ps: Ale zimno dzisiaj :)






23 komentarze:

  1. spódnice nie mój gust ale plaszczyk za 1 zł ;o

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no cóż nic dziwnego, że kosztują 1zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że kosztuję 1zł, tylko płaszczyk tyle kosztował :P

      Usuń
    2. O gustach i guścikach się nie dyskutuje...

      Choć nie mój styl, to najładniejsza jest w kwiatki czyli 3.

      Usuń
    3. Tez mnie to nie dziwi ze spódnice kosztowały po 1 zł, wybacz ale są okropne ;/

      Usuń
    4. :D to zabawne, że nie czyta się posta a ma się tak śmiałe opinie :)
      Powtarzam, one nie były za 1zł.

      Usuń
    5. nie wiem czy ma to znaczenie ile kosztowała czy zlotówkę czy dwa skoro sie nie podobaja

      Usuń
  3. ja bardzo lubię taki styl, choć przyznaję, że w tym roku przestawiłam się na krótsze spódniczki :)
    i sama uwielbiam zakupy używanych ciuchów na allegro- obecnie stanowią większość mojej garderoby. Można sobie wszystko spokojnie pooglądać, przy większości podane są wymiary, i ta cena. A jak się znudzi, zawsze można sprzedać za praktycznie taka samą cenę, za jaką się kupiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że postarzają Cię te ubrania, chyba nie jesteś 40-paro letnią kobieciną i ładnie by Ci było w dżinsach i dopasowanym t-shirtcie, jesteś szczupła, podkreśl to, a nie maskuj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie bardziej kobiecy styl, to spódnice a nie spodnie.

      Usuń
    2. rurki naprawdę są bardzo kobiece i myślę, że świetnie wyglądałyby na tak szczupłej osobie jak Ty. no ale skoro gustujesz bardziej w spódnicach to nie myślałaś może o jakichś ołówkowych lub o krótszych? spódnice do/za kolana moim zdaniem są mało kobiece i w dodatku naprawdę postarzające..:( myślę, że pod tymi spódnicami kryją się ładne nogi więc póki jesteś młoda to może warto byłoby je trochę bardziej pokazać a nie kryć pod ładnymi ale, bądź co bądź, dosyć babcinymi spódnicami.

      Usuń
    3. założyć rurki i t-shirt i wyglądać jak 90% młodych dziewczyn na ulicach :)

      Usuń
    4. lepiej chyba wyglądać jak młoda dziewczyna niż 40letnia babka ?

      Usuń
    5. chciałabym żeby babcie się tak ubierały

      Usuń
  5. Mi podoba się ta w kwiaty - szczególnie że ma mkokardę:) No i płaszczyk:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podobają mi się ani spódnice ani płaszcz. Widać, że jesteś szczupła ale takimi spódnicami dodajesz sobie mnóstwo kilogramów i przede wszystkim lat. Poza tym nie są tanie jak na tak mało modne rzeczy. Nie chcemy być złośliwe czy coś to są raczej serdeczne rady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie prosiłam o żadne rady, ja się tak ubieram i będę się tak ubierać, bo to lubię i to jestem ja.

      Usuń
    2. a ja czegoś nie rozumiem- skoro komentujecie spódniczki widząc tylko te zdjęcia i widzicie, że ma bardzo fajną figurę to znaczy, że chyba te spódnice wcale tak tej figury nie ukrywają. No chyba że jest gdzieś zdjęcia porównawcze EkoPiękna bez żadnych ubrań, a ja przegapiłam :>

      Usuń
    3. Nic mi nie wiadomo o takich zdjęciach :)

      Usuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/