niedziela, 16 grudnia 2012

Wyniki rozdania :)




Nadszedł nareszcie ten dzień, przed chwilą zrobiłam wszystkie losy 



 i 
już wiem do kogo pojedzie paczuszka :) 


Blanka


Gratuluję !!!

I proszę o kontakt mailowy.
ekopiekno@gmail.com

Wygrana:


1. Szampon Babydream - mój ulubiony, recenzja Klik
2. Woda brzozowa Isana - kupiłam ją jakiś czas temu w Rossmannie, gdy była promocja, trochę mnie poniosło, skład mi osobiście nie pasuję, ale może Wy zechcecie jej użyć, jeśli nie, to może chociaż znajdziecie osobę, która ma ochotę tego używać :)
3. Maska BingoSpa mleczna z elastyną  odlewka 100ml - recenzja Klik
4. Glinka Ghassoul - pojemniczek 50ml - pisałam o niej tu Klik
5. Maseczka do twarzy algi i acerola peel-off   odsypka 100ml - recenzja Klik
6. Peeling do twarzy z korundu 50ml -  Skład : olej, korund, witamina A
7. Emulsja  pod oczy z wyciągiem z kawy 30 ml -  zrobiona przeze mnie Klik
8. Tonik do twarzy oczyszczający 50ml - Skład: Woda, kwas mlekowy 8%, wyciąg z aloesu, wit. B3, pantenol, alantoina



Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję i dziękuję wszystkim za udział :)

Ps  Ale śniegu u nas nasypało dzisiaj :)




7 komentarzy:

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/