środa, 12 grudnia 2012

Recenzja oleju ze słodkich migdałów KTC


Hej, ale się zimno zrobiło brrrr :)

Od półtora miesiąca używam oleju ze słodkich migdałów, chociaż to już moje drugie podejście do tego oleju.
Ma ogromny plus - jest w przyzwoitej cenie :), ale na szczęście to nie jedyne jego zalety.



Kosztował mnie 16zł za 200ml, kupiłam go na allegro. 
W mojej miejscowości nie jest dostępny stacjonarnie, nie wiem jak jest z większymi miastami.






Jak go używałam:
Nakładałam na skalp i na długość włosów. Mieszałam także z innymi olejami np z kokosowym i z Babydream różowym. Używałam do wzbogacania masek włosowych :)
Czasem używałam go na twarz wieczorem.







Opakowanie:
Butelka szklana, nie przypadła mi  do gustu, może i ładniej wygląda niż plastik, ale za dużo uwagi muszę poświęcać temu, by jej nie zbić. Po za tym jest z przezroczystego szkła, a to jak wiadomo nie jest zbyt dobre, więc w przypadku olejów wolę mniej estetyczne plastikowe opakowania.

Niestety muszę się do kolejnej rzeczy przyczepić, jeśli chodzi o opakowanie, a jest do duży otwór w butelce, 

zbyt duży, nie raz wylało mi się za duża ilość oleju.



Moje wrażenia:
Olej ten ma delikatną konsystencję, nie jest zbyt gęsty. Ma delikatny, prawie nie wyczuwalny zapach i ładny żółtawy kolorek
Już kiedyś miałam ten olej i przypadł mi do gustu. Świetnie nadaję się dla osób o mocno porowatych włosach. Włosy się nie puszą co najważniejsze :) ładnie nabłyszczą i są odżywione. Z łatwością zmywa się z włosów już za pierwszym myciem.

Stosowany na twarz, w miarę szybko się wchłania, mnie nie zapycha,  pozostawia skórę gładką i taką mięciutką, uwielbiam ten efekt przy stosowaniu olejów.



Plusy:
- w miarę niska cena
- nie puszą się włosy
- nie zapycha, szybko się wchłania
- włosy ładnie błyszczą po nim
- łatwo się zmywa

Minusy:
- słabo dostępny
- szklana butelka ( dla mnie to minus )
- duży otwór w butelce 


Ps Miałyście ten olej?





12 komentarzy:

  1. Też go kiedyś stosowałam, ale chyba nie był najlepszy do moich włosów, bo mimo pięknego połysku straaszliwie się po nim puszyły, musiałam więc go odstawić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie Twoje włosy się z nim nie polubiły.

      Usuń
  2. nie miałam go jeszcze, ale właśnie szukam czegoś do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuj, ja tam jestem z niego zadowolona :)

      Usuń
  3. nie miałam tego oleju ale jest na mojej liście do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego oleju ale myślę, że kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. około tydzień temu kupiłam olejek migdałowy i testuję póki co , ale coś czuję , że się polubimy z nim : )

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ciągle boję się go położyć na twarz :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go mam. właśnie się kończy i jak na razie jest to moj ulubiony olej . ^^ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny specyfik na twarz, polecam dla alergików, nie uczula, cudownie nawilża, zmniejsza trądzik co było dla mnie dużym zaskoczeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proponuje przelać do pojemnika z pompką, np. po mydle i wtedy szklana butelka nie przeszkadza. Super działa na łuszczycę!!!

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl