piątek, 14 grudnia 2012

Post prezentowy :) perfumy Song Of India znacie je?

Hej dziewczyny, jak tam kupowanie prezentów?

Piszę, bo może Wy mi pomożecie, ja jak to ja, wiadomo kupuję prezenty przez internet, :) wolę to, odchodzenie i przeciskanie się przez tłum ludzi, który jest teraz w sklepach :) 
Po za tym w mojej miejscowości nie ma żadnych ciekawych sklepów w których mogła bym znaleźć jakieś ciekawe prezenty.

Niestety nie wszystkie prezenty łatwo się kupuję przez internet, na przykład perfumy ciężko jest wybrać, a ja uparłam się, że koniecznie siostrze muszę sprezentować perfumy indyjskie w kremie :)
firmy Song Of India perfumy te są dostępne w metalowych pudełeczkach, ale też w "palisandrowych szkatułkach" takie jak na pierwszym zdjęciu.
Miałyście takie perfumy?





Dostępne są takie zapachy :

Krishna Musk
Neroli 2
Buddha Delight
Patchouli
Aphrodesia 2
 Wiciokrzew - Honey Suckle
Precious Sandal Rose 2
Jasmine 2
Konwalia Orchidee
A tu sklep w którym można je kupić, helfy

Nie mogę się zdecydować :) Fajnie by było jak by znalazła się osoba, która już ma "zwąchane" takie perfumki :)Kiedyś kupiłam sobie podobne w sklepie indyjskim, ale nawet nie wiem jaki to był zapach, ale z pewnością piękny.
Może znacie jakieś inne orientalne perfumy? :)


Ps Ale piękna zima dzisiaj :)


12 komentarzy:

  1. Sama chciałabym otrzymać taki prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to ja też, ale co to za problem samej sobie sprezentować:)

      Usuń
  2. Nie przepadam za orientalnymi zapachami, więc niestety nie pomogę. Ale perfumy same w sobie wyglądają bardzo ciekawie.

    Ja jutro wybieram się na zakupy prezentowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jutro to z pewnością będzie szaleństwo w sklepach :)

      Usuń
  3. Orientalne zapachy mimo, że mi się podobają to zupełnie do mnie nie pasują, a szkoda bo niektóre z nich są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużym minusem takich perfum jest, niestety słaba dostępność.

      Usuń
  4. ojeju! że też ich nigdy nie spotkałam. Uwielbiam orientalne zapachy, im bardziej męskie i ciężkie tym lepsze :D chyba sobie sprawie prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, ale raczej prezent na święta to nie będzie, bo na razie sa wykupione, podobno niedlugo ma byc dostawa.



      Usuń
  5. Czy jeśli się na któryś zdecydujesz możemy się spodziewać recenzji, to znaczy czegoś więcej na temat zapachu, który wybrałaś? :) Interesują mnie bardzo te perfumy, jednak boję się zamawiać w ciemno - nie wiadomo na jaki dokładnie zapach się trafi, a opis z internetu nie mówi wystarczająco :(. Ciekawa jestem jak pachną w rzeczywistości, czy są ciężkie, intensywne czy może całkiem znośne dla europejskiego nosa ;). Pozdrawiam, Karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę coś o perfumach które kupię, wiem że to trudne zdecydowanie się na jakiś zapach, też mnie to interesuję jakie te zapachy są. Zadawałam pytania, które zapachy są typowo męskie, ale odpowiedzi nie dostałam :)

      Usuń
    2. A nie zwróciłam nawet uwagi czy są tam też męskie kompozycje. Też pytałam obsługę sklepu w mailu o zapachy, ale nie dostałam żadnej odpowiedzi ;). Szkoda, że w opisach tych zapachów nie ma czegoś takiego jak nuty zapachowe, dzięki temu można by sobie mniej więcej wyobrazić zapach. Ogólny opis niewiele mówi. Chwilowo mam sporo zapachów w domu, więc nie spieszy mi się z zakupem i wolę nie ryzykować, ale nęci mnie jeden zapach. W takim razie będę zaglądać na Twojego bloga i czekać na wpis :). Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Tak, stanowczo za skąpy ten ich opis, opisujący zapach :)
      Zaglądaj, ja czekam nadal na dostawę, jeszcze nie ma ich w sklepie.

      Usuń