sobota, 15 grudnia 2012

Ostatni dzień rozdania ! Zapraszam :)


Przypominam, że dzisiaj ostatni dzień rozdania u mnie. Jutro zrobię losowanie i zobaczymy do kogo pojedzie paczuszka. :)
  W sumie to już się nie mogę doczekać.


1. Szampon Babydream - mój ulubiony, recenzja Klik
2. Woda brzozowa Isana - kupiłam ją jakiś czas temu w Rossmannie, gdy była promocja, trochę mnie poniosło, skład mi osobiście nie pasuję, ale może Wy zechcecie jej użyć, jeśli nie, to może chociaż znajdziecie osobę, która ma ochotę tego używać :)
3. Maska BingoSpa mleczna z elastyną  odlewka 100ml - recenzja Klik
4. Glinka Ghassoul - pojemniczek 50ml - pisałam o niej tu Klik
5. Maseczka do twarzy algi i acerola peel-off   odsypka 100ml - recenzja Klik
6. Peeling do twarzy z korundu 50ml -  Skład : olej, korund, witamina A
7. Emulsja  pod oczy z wyciągiem z kawy 30 ml -  zrobiona przeze mnie Klik
8. Tonik do twarzy oczyszczający 50ml - Skład: Woda, kwas mlekowy 8%, wyciąg z aloesu, wit. B3, pantenol, alantoina 



pozdrawiam !

3 komentarze:

  1. No to zapraszam także do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wziełam udział, czekam na wyniki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. There's certainly a lot to find out about this issue. I love all of the points you have made.

    my blog - pikavippi
    Have a look at my blog - pikavippi

    OdpowiedzUsuń