poniedziałek, 31 grudnia 2012

Moja tygodniona pielęgnacja włosów



Poniedziałek  24.12.2012
rano
Mycie O - balsam rosyjski na cedrowym propolisie + łyżeczka miodu + gliceryna na 30 min
           M - szampon rosyjski ziołowo dziegciowy
           O - maska BingoSpa masło shea i 5 alg
Płukanka octowa
Jedwab Chi na końcówki


Wtorek   25.12.2012
wieczór
Mgiełka mojej roboty na skalp i długość
Olej migdałowy na skórę głowy i na długość na noc


Środa  26.12.2012
rano
Mycie O - balsam rosyjski na cedrowym propolisie
           M - szampon ziołowo dziegciowy
           O - maska Marion rozświetlająca na 30 min
Jedwab Chi na końcówki


Piątek  28.12.2012
rano
Mycie szampon Isana ( nie wiem jaki to było u "teściów::) )
Maska Marion rozświetlająca na 10 min


Sobota  29.12.2012
wieczór
Mgiełka mojej roboty na skalp i długość
Olej kokosowy plus Babydream różówy na skórę głowy i na długość na noc


Niedziela  30.12.2012
rano
Mycie O - maska BingoSpa mleczna z elastyna + sorbitol + gliceryna na 30 min
           M - szampon rosyjski ziołowo dziegciowy
           O - maska rozświetlająca Marion na 30 min
Jedwab Ci na końcówki


Nareszcie skończył mi się olej Babydream różowy, już trochę mi się znudził, a jest bardzo wydajny.

W tym miesiącu mam bardzo dużo wydatków, ale mam nadzieję, że znajdzie się trochę grosza na maski do włosów :)  Szukam jakiejś dobrej nawilżającej, jeśli macie jakieś typy dajcie znać. Dużo protein ostatnio używam i chyba mam lekko przeproteinowane włosy, bo się mocno puszą, co mnie denerwuję :)
Jak Wam minęły święta ? Ja wyjechałam na parę dni, dlatego dość długo nie pisałam.



Dzisiaj pewnie przygotowujecie się do sylwestra :)

Miłej zabawy życzę, ja tą noc prześpię, razem z synkiem i TŻ już trzeciego sylwka w ten sposób spędzam. Synek jest jeszcze za mały, by go podrzucić do babci, ale jakoś nie tęsknie za sylwestrową imprezą, chyba się starzeję :)


pozdrawiam
Bawcie się dobrze !!!








       


3 komentarze:

  1. Tak to już jest jak się ma dzieci:) są obowiązki i wyrzeczenia, pamiętam my tez pierwsze sylwestrowe noce spędzaliśmy w domu. Dzisiaj idziemy na domówkę do sąsiadów:)
    Życzę Tobie Samych dobrych chwil w tym Nowym Roku dużo pomyślności i inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego NAJ... w Nowym 2013 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyślności w Nowym Roku... i blogowych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń