poniedziałek, 24 grudnia 2012

Moja tygodniona pielęgnacja włosów

Chciałam Wam życzyć na święta wszystkiego najlepszego, przede wszystkim żeby spełniły się wszystkie Wasze życzenia i marzenia, dużo zdrówka,  szczęśliwej miłości i dużo ciekawych prezentów.
Wypoczywajcie sobie :)



Poniedziałek  17.12.2012
rano
Mycie O - balsam na cedrowym propolisie
           M - szampon rosyjski ziołowo dziegciowy
           O - maska BingoSpa masło shea i 5 alg + hydromalin + mleczko pszczele na 30min
Jedwab Chi na końcówki


Wtorek  18.12.2012
wieczór
Mgiełka mojej roboty na skalp i na długość
Olej z pestek winogron na skalp i na długość - na noc


Środa  19.12.2012
rano
Mycie O - balsam rosyjski na cedrowym propolisie
           M - szampon rosyjski ziołowo dziegciowy
           O - maska rozświetlająca Marion na 10 min
Jedwab Chi


Sobota  22.12.2012
wieczór
Mgiełka mojej roboty, na skal i długość



Niedziela  23.12.2012
rano
Farbowanie włosów farbą Color&Soin
Balsam dołączony do farby + sorbitol + gliceryna na 10 min
Jedwab Chi na końcóki + kwas hialuronowy



Ten tydzień przejdzie u mnie do historii, dzięki farbie bez amoniaku Color&Soin.
Wiele lat katuję swoje włosy  farbami z amoniakiem, a okazało się, że nie potrzebnie, piękny efekt można uzyskać bez niego w składzie :)
Może jutro pokarzę efekty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl