poniedziałek, 17 grudnia 2012

Moja tygodniona pielęgnacja włosów

Poniedziałek  10.12.2012
rano
Mycie O - maska BingoSpa masło shea i 5 alg + hydromalin
           M - szampon rosyjski ziołowo dziegciowy
           O - maska rosyjska jajeczna na 30 min pod czepek
Jedwab Chi na końcówki


Wtorek  11.12.2012
wieczór
Mgiełka mojej roboty na skórę głowy i na długość
Olej migdałowy na skórę głowy i na długość - na noc


Środa  12.12.2012
rano
Mycie O - odżywka Isana z olejkiem z babassu
           M - szampon rosyjski ziołowo dziegciowy
           O - balsam rosyjski na cedrowym propolisie + wit E + mleczko pszczele na 20 min pod czepek
Płukanka octowa
Jedwab Chi na końcówki


Czwartek  13.12.2012
wieczór
Olej Salicylol na skórę głowy, migdałowy na długość na noc


Piątek  14.12.2012
rano
Mycie O - odżywka Isana z olejkiem z babassu
           M - szampon rosyjski ziołowo dziegciowy
           O - maska rosyjska jajeczna
Płukanka octowa
Jedwab Chi + kwas hialuronowy na końcówki


Sobota  15.12.2012
rano
Maska mojej roboty - łyżka żelatyny + pół szklanki wody - łyzyczke maski BingoSpa masło shea i 5 alg + hydromalin + olej Babdream różówy na 30 min pod czepek
Mycie O - odżywka Isana z olejkiem z babassu
          M - szampon rosyjskie ziołowo dziegciowy
          O - Balsam rosyjski na cedrowym propolisie + wit E + mleczko pszczele na 30 min pod czepek
Jedwab Chi na końcówki


Niedziela  16.12.2012
wieczór
Mgiełka mojej roboty na skórę głowy i na długość
Olej Salicylol na skórę głowy, Olej Babydream różówy na długość -  na noc


Dużo rzeczy robiłam w tym tygodniu przy moich włosach :)
Nareszcie odżywka Isana już się skończyła, już miała wrażenie, że ona się nigdy nie skończy :)
tak samo jak olejek Babydream różowy nie ma końca.
W tym tygodniu farbuję włosy farbą Color&Soin jestem jej  bardzo ciekawa, mam nadzieję, że kolor mnie zadowoli i że na stałe u mnie zagości nie ma w składzie amoniaku i wielu innych szkodliwych dla włosów substancji, zobaczymy ...
Wczoraj w sklepie w którym byłam była kasjerka, która miała fryzurę taką o której marzę, a nie mam pojęcia jak ją zrobić :) Wyglądała jak dla mnie zjawiskowo :) 
Może Wy wiecie jak się do niej zabrać?


pozdrawiam




13 komentarzy:

  1. Ostatnio używałam farby color&soin, ale w kolorze jasny szatyn. Poza tym, że miała konsystencję "glutka" i nieprzyjemny zapach jestem z niej bardzo zadowolona. Nie zniszczyła mi włosów, a kolor wyszedł bardzo naturalnie.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie i o to chodzi, na tym mi zależy :)

      Usuń
  2. nakupiłam ostatnio tyle, ale chyba będę musiała zamówić jeszcze jedwab Chi :P kompletnie o nim zapomniałam, dopiero przypomniało mi się jak czytałam ten post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to szalejesz w grudniu z tymi zakupami :)

      Usuń
    2. czasem trzeba poszaleć. w końcu niedługo koniec świata, więc trzeba sie nacieszyć haha :)

      Usuń
    3. POdobno jednak nie będzie końca świata :) odwołali :)

      Usuń
  3. Jej jaką ty masz bogata pielęgnacje .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w tym tygodniu, faktycznie dużo tego wszystkiego nakładałam na włosy :)

      Usuń
  4. Poszukaj filmików na YT z tym warkoczem, ja kiedyś robiłam dosyć często taką fryzurkę, jest bardzo prosta, ale ja nie umiem zakończyć tego warkocza żeby to ładnie wyglądało;-)
    ja ostatnio farbowałam Naturtint tez bez amoniaku, jestem zadowolona:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szukałam, ale jakoś nie znalazłam takiego filmiku, spróbuję jeszcze raz.
      Obejrzę tą farbę, nie słyszałam o niej.

      Usuń
  5. Hey there, Үou hаve dоne a great јob.
    I will defіnitely digg іt аnԁ рersonally suggest to mу frіenԁs.

    I'm sure they'll bе bеnefited frοm thіs site.


    Feel fгeе to surf tο my site :: samsung galaxy s3
    my web site ::

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey, a ja znalazlam linka na tego warkocza http://www.youtube.com/watch?v=b9mZDlsv_IE
    Mam nadzieje, ze Ci sie uda! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, widziałam już ten filmik, bardzo przydatny :)

      Usuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl