czwartek, 13 grudnia 2012

Moja mgiełka do włosów na Jantarze :)


Od jakiegoś czasu przymierzałam się do zrobienia mgiełki i nareszcie znalazłam czas na to, by ją zrobić.
Nie jestem w stanie jeszcze nic o niej powiedzieć, bo używam jej zaledwie parę dni. Za miesiąc napiszę jakie są efekty, najbardziej ciekawi mnie czy zwiększy się tak upragniony przyrost włosów :)


Przepis
Keratyna                                               5%
Kolagen i elastyna                                 3%
Witaminy All in one                              1%
Aloes zatężony 10krotnie                     10%
Mleczko w glicerynie                            5%
Hydrolizat jedwabiu                              3%
Kwas hialuronowy                                10%
Ekstrakt z karnityną, argininą, kofeiną  7%
Jantar                                                      56%


 Mieszamy wszystkie składniki i przelewamy najlepiej do buteleczki z "psikaczem". Ja w końcu zakupiłam sobie porządną butelkę w sklepie ZSK i sprawuję się świetnie.


To mojej mgiełki dodałam jeszcze parę kropel olejku lawendowego i 1ml konserwantu.



Ja do mojej mgiełki zamiast hydrolatu czy wody dystylowanej dałam odżywkę Jantar recenzja Tu chciałam, by ta mgiełka była " na bogato " :) by było  w niej sporo protein, dlatego też używam jej zawsze około godziny przed olejowaniem, na skórę głowy i na długość.
Mam nadzieję, że oprócz dawki protein, także przyśpieszy porost, tutaj głównie liczę na ekstrakt z karnityna.. zobaczymy, sama jestem bardzo ciekawa efektów :)


A tak wygląda gotowa mgiełka, ciekawy kolorek :)



Pozdrawiam


Ps Macie jakieś swoje ulubione mgiełki, szczególnie takie na porost włosów :) ?




5 komentarzy:

  1. też mam zamiar zrobić swoją mgiełkę, ale taką, która byłaby alternatywą dla olejowania włosów albo też taką, którą używałabym przed olejowaniem :) chce ją zrobić lekką, na bazie wody, z olejkiem arganowym głównie i keratyną, do tego jakaś odzywka lub maska, zobaczymy :) zrobiłam małe zakupy w ZSK i też niedługo zabiorę się za zrobienie swojej mgiełki :)

    jestem ciekawa jak będzie się sprawdzać Twoja i czy faktycznie przyspieszy wzrost włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem ciekawa tych Twoich zakupów, mogłabyś się pochwalić trochę :)

      Usuń
    2. jak tylko dojdzie do mnie paczka z cocochoco i maskami to zamieszczę post z serii "chwalę się" na blogu :)

      Usuń
  2. takiej jeszcze nie robiłam (nie mam odpowiednich polproduktow), ale jesli chcesz zobaczyc moje serum do olejowania, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń