sobota, 22 grudnia 2012

Co myślicie o fryzurach z wygolonym bokiem ? :)


Od jakiegoś czasu chodzi za mną, chęć zrobienia coś ze swoimi włosami, doskwiera mi po prostu nuda na głowie.
Co myślicie o fryzurach z wygolonym bokiem :) ?
Mi osobiście wszystkie te fryzury się nie podobają, ale lubię takie cięcia z "pazurem" 
Najbardziej podoba mi się fryzura Natalii Kukulskiej, zdjęcie przedostatnie.

Myślicie, że do jakiej twarzy one pasują?



Fajnie, chociaż mało widać jak ta fryzura wygląda w całości.



Fajny delikatny akcent, pasuję u tej dziewczyny :)



Jak dla mnie, zbyt ostra fryzura.




Ta mi się podoba bardzo :)



Pozdrawiam
Ps A wy co sądzicie o takich fryzurach?










42 komentarze:

  1. kiedyś chciałam, ale przeczytałam o sposobie jak się przekonać, czy taka fryzura pasuje danej osobie : http://fryzurki.blox.pl/2011/05/Fryzura-dnia-alternatywa-dla-wygolonego-boku.html
    no i okazało się, że do mnie absolutnie nie :P poleccam sprawdzić najpierw tak, zanim się zetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ! Zajrzałam na stronę i zamierzam skorzystać :)

      Usuń
    2. Kurde, teraz się męczę z tym warkoczem, ciężko to zrobić :) przynajmniej dla mnie.

      Usuń
    3. mi robiła koleżanka, sama też nie dałam rady :)

      Usuń
    4. No właśnie, nie jest to takie proste. Próbowałam parę razy, ale nie umiem :)

      Usuń
    5. Ja goliłam na ryzyk fizyk dookoła głowę . i mi pasuje :)

      Usuń
  2. Wcale mi się to nie podoba, dla mnie te fryzury są aseksualne :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się najbardziej podoba zdjęcie 5, tylko że cała głowa w takich krótkich włosach jak z boku. To mój ideał :) niestety nie mogę sobie na takie pozwolić. Masz rozjaśniane włosy, prawda? Jeśli tak, to z wygolonym bokiem może być problem jeśli chodzi o odrosty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dlatego prawie wszystkie zdjęcia, to są dziewczyny o ciemnych włosach.
      Musiałabym częściej farbować ten odrost.

      Usuń
  4. Mnie taka fryzura zupełnie nie przypadła do gustu. Uważam ,że nie dość że nie wygląda to ładnie to przerzedza włosy ,odbiera piękna a kiedy już Ci się znudzi i zechcesz ją zapuścić to będzie z tym trochę zabawy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie problem z zapuszczaniem mnie trochę zniechęca, nie po to tyle czasu się zapuszcza, żeby później ciachnąć prawie na zero :) ale i tak mnie kusi.
      Już nawet wymyśliłam, że jak mi się znudzi, to se włosy w tym miejscu ogolonym przedłużę :) Czego to człowiek nie wymyśli :)

      Usuń
    2. :)
      Tylko wtedy staraj się nie przedłużać jakąś inwazyjną metodą typu zgrzewanie i inne paskudztwa ;/

      Usuń
  5. Dla mnie takie coś jest okropne, ale ja jestem fanką długich, delikatnych, romantycznych fal;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się to podoba, choć nie u wszystkich. Dziewczynie o delikatnej i subtelnej urodzie niekoniecznie pasuje, ale niektóre panny jak Cassie, Rihanna, o ostrzejszych rysach wyglądają świetnie. Sama też o tym myślałam (mimo że należę pod względem urody do tej pierwszej grupy;-) ale podejrzewam, że najbardziej wykurzałyby mnie odrastające włosy, jeśli lubisz urozmaicenia na głowie musisz się liczyć z tym, że gdy taka fryzura się znudzi, trzeba będzie wiele czasu aby to odrosło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem te odrastanie pewnie, by mnie oprowadzało do szału :)
      Ale myślę, że dziewczynie o delikatnej i subtelnej urodzie, też może pasować doda lekkiego "pazura" ostrości, oczywiście gdy tego chce.

      Usuń
  7. nie wyobrażam sobie potem zapuszczania tego boku... wszędzie długie włosy a w tym miejscu takie niewiadomo co. Owszem, wyglada ładnie, ale do twarzy z idealnymi rysami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ale ... tylko u innych. Nie wyobrażam sobie potem prób zapuszczenia tego wygolonego boku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zapuszczanie ponowne włosów, to główny minus tych fryzur.

      Usuń
  9. Moja przyjaciółka ostatnio z włosów do pasa obcięła na Miley Cyrus i wygląda oszałamiająco :D generalnie podoba mi się, ale tak już wspomniano - u innych. U mnie liczy się każdy centymetr i nie zrobię sobie takiej fryzury nigdy, również ze względu na moje uszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba, taki delikatny akcent, nie trzeba być bardzo odważnym by zrobić tą fryzurę :)

      Usuń
  11. Taak <3 Sama mialam na to faze jeszcze przed wlosomaniactwem, ale mama odciagnela mnie od tego pomyslu :) I szczerze mowiac to choc teraz dalej podobaja mi sie dziewczyny w takiej fryzurze, jestem jej wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są ;) nawet myślałam o takiej fryzurze dla siebie ale sama nie wiem jakbym wyglądała i jak narazie nie zaryzykowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z pewnością trzeba trochę odwagi, by się na nią zdecydować :)

      Usuń
  13. Mnie się nie podobają, chociaż niektóre nawet nawet, sama sobie bym nie zrobiła, ale może kiedyś, kto wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dobrze że się nie zarzekasz, że nigdy, bo jak wiadomo "kobieta zmienną jest " :)

      Usuń
  14. Ja miałam taką fryzurę i nie miałam, żadnego problemu z nią. Ciemniejszy odrost wyglądał na tych ogolonych włosach wręcz jak robiony specjalnie, fajnie i delikatnie kontrastował. Moje włosy mam ciemny blond, a miałam wtedy farbowane na jasny miodowy lub jasny miedziany blond i przy obu wyglądało to fajnie. Z odrastaniem też nie było żadnego problemu, włoski jak miały parę cm zaczesywałam do tyłu za ucho i układałam je na odrobinę żelu żeby nie odstawały i tak sobie rosły spokojnie, aż po roku znów mi się zachciało nowej fryzury i obcięłam się na boba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, najlepiej jak wypowie się ktoś kto odważył się na tą zadziorną fryzurkę;-)

      Usuń
    2. Dziękuje za komentarz, tak demonizuję te odrastanie włosów, a okazuję się, że nie jest tak źle. Zdecyduję się na taką fryzurkę, ale dopiero na wiosnę i na początek wybiorę delikatną wersję np zdjęcie 4 :)

      Usuń
    3. jak dla mnie to nr 2 i 3 sa delikatnymi wersjami bo w nr 4 dziewczyna ma sporo wygolone ;)

      Usuń
  15. Mi się nie podobają, nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  16. A moim zdaniem to jest śliczne!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. w takiej fryzurze podoba mi się tylko Ellie Goulding ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to dziwne, ale nie wiem kto to :)

      Usuń
  18. Miałam tą fryzurę.Bardzo mi się podobała ,postanowiłam ją zrobić.Miesiąc później całe miasto ją miało.Mieszkam w małym mieście ,więc jak zobaczą coś u kogo to połowa miasta to nosi.Później postanowiłam zapuszczać włosy i tu był problem.Nie można było zrobić zwykłego kucyka,bo z boku wystawały kłaczki.Moja opinia,myślę ,że w jakimś stopniu pozwoli Ci w dokonaniu decyzji.Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie przy robieniu kucyka to może być problem, ale na szczęście mnie to nie dotyczy, bo w kucyku nie chodzę :) U siebie w mieście jeszcze ani razu nie widziałam takiej fryzury, mieszkam w małej miejscowości.

      Usuń
  19. Ja mam taką fryzurę , zrobilam ja okolo 2 lat temu i do tej pory nie moge zapuscic tego boku bo ciagle mnie denerwuje i znow obcinam..wiec nie polecam ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja teraz mam wygolony bok jak rihanna ale w wakacje chciałabym wygolić cały jak sobie wsówkami włosy podepne na bok to mi ładnie i koleżanki też tak mi mówią całe włosy mam zcieniowane no więc jak pomożecie? tylko jestem mało pewna siebie i boję się opini innych wiecie jak to jest... i może ta fryzura by mi pomogła a z odrastaniem to się tym nie przejmuję albo sobie wygole jescze raz albo jak moja koleżanka ze szkoły ze ma już dłuższe ale sobie pocieniowała i na gume albo żel bierze piszcie plis tu lub na mój e-mail: claudia_xx@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale o co Ty nas właściwie prosisz, bo nie bardzo zrozumiałam :)?

      Usuń
  21. Jest nawet fajna. Najpierw ogól tylko troszeczkę i nie mocno. Jak będzie Ci za bardzo przeszkadzało podcinanie non-stop weź cały bok np. na zero. Z odrostami nie ma problemu- jak trochę urosną to możesz obciąć sobie na boba. Moje koleżanki nie miały co wykombinować więc jedna zrobiła sobie boba asymetrycznego, a drugą znajoma obcięła na jeżyka. Ja gdybym miała coś zrobić to drugą część bym obcieła na jeża. Wygląda trochę chłopięco ale jest ładny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kululska jest za stara na taką fryzurę która jest do dobra ale sla młodych dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń