sobota, 17 listopada 2012

Zakupy w second handzie: 2 spódnice H&M za 1zł

We wtorek jak to we wtorek, na ogół jak mam czas wyruszam do mojego ulubionego lumpa, w którym w ten dzień jest wszystko za 1 zł :)

Nie wychodzę nigdy tak obładowana jak większość ludzi, raczej skupiam się na firmowych rzeczach i ładnych, nie koniecznie muszą być w moim stylu.
 Zazwyczaj część z nich sprzedaje, chyba że bardzo mi się coś podoba.






Pierwsza spódnica.
 Fajny żywy kolor, ładnie się mieni i faluje podczas chodzenia :)
 Podoba mi się, tylko nie bardzo pasuje mi do kozaków, jakoś tak dziwnie wygląda.
Długość jak dla mnie idealna, takie najbardziej lubię.
 
Prosty, klasyczny fason, żadnych ozdobników, takie spódnice zawsze się przydają w szafie, pasują do wszystkiego, za wyjątkiem moich butów :)
Firma H&M
koszt 1zł












Druga spódnica, trochę mniej mi się podoba.
Jak dla mnie mogła, by być nie co żywsza, te kolory są takie blade :)
ale się wymagająca zrobiłam. Zauważyłam, ze im więcej się ma ciuchów i im więcej się kupuję tym ciężej dogodzić, jeśli chodzi o ciuchy, nic mi się ostatnio nie podoba :)
Firma H&M
koszt 1zł




Dorwałam jeszcze nową z metkami spódnicę firmy Marks & Spencer, ale już zupełnie nie w moim stylu, więc nie będę jej nawet prezentować :)






Ostatnio za pieniądze ze sprzedaży ciuchów kupiłam sobie obraz, a co tam :) nie samymi ciuchami czy kosmetykami człowiek żyję :)
Reprodukcję Klimta 
Pięknie rozświetlił mi ścianę.













13 komentarzy:

  1. Spódnice nie w moim stylu ale obraz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlacego młoda kobieta ubiera się jak starsza pani? Masz super figure, po co ukrywać to pod kiecami do ziemi... beznadzieja... nie rozumiem tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to nie jest styl starszej kobiet, ale właśnie kobiety świadomej swojej kobiecości. Kiedyś inaczej się ubierałam, jak Ty to nazwałaś nie "ukrywałam" swojej figury, często ubierałam się wyzywająco, ale przyczyną był właśnie brak poczucia własnej wartości i na pewno również brak kontaktu ze swoją kobiecą naturą :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. lubię "Pocałunek", mam go na torbie eko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale fajnie. Ja na torbie mam Van Gogha :)

      Usuń
  4. Ta długość spódnicy jest bardzo niekorzystna Przecina w połowie łydkę przez co optycznie skraca nogi.DO tego ten krój, który nie oszukujmy się pogrubia. Do kozaków to masz racje, nie pasuje totalnie. Ogólnie zgadzam się z osobą która napisała ze zakrywasz swoje atuty.Gdyby jeszcze bluzka była odważniejsza- jakis dekolt choćby mały..do tego szpilki. Ten strój przypomina habit. Same spódnice choć nie w moim typie jeszcze ujdą, ale na pewno nie w takich zestawieniach. Szkoda że taka zgrabna figura tak się ukrywa :) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może krój pogrubia, ale mi to nie przeszkadza, bo jestem bardzo szczupła, tak samo jak to, że nogi skraca, nie muszę ich wydłużać, więc to także mi nie przeszkadza. Szpilki mają za zadanie podwyższać nasze poczucie wartości, a jeśli komuś nie jest to potrzebne, to czy powinien je zakładać, by lepiej się prezentowała spódnica? :)

      Usuń
  5. Tak tylko że w tym stroju zgrabna kobieta prezentuje się jak własna babcia. Nie chodzi o poczucie własnej wartości itd Ale po co zakrywać to co ładne? Chodziło mi o zestawienie tych ciuszków, które jest po prostu bardzo mało efektowne i według mnie nieładne. Według tego co piszesz nie powinno Ci również przeszkadzać zestawienie z kozakami..A jednak Ci one nie pasują :) Nie wygląda to korzystnie i to właśnie chciałam przekazać w poprzednim komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fatalne są te spódnice dla ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnice ładne,zielona szczególnie piękna, ale rzeczywiście fatalne, jeśli chodzi o długość dla Ciebie, Wyglądałabyś bosko, gdybyś skróciła te zieloną tak idealnie za kolano - wtedy wyglądałaby super własnie do kozaków. Z druga podobnie. I nie chodzi o to, że nie musisz wydłużać nóg, ale też nie powinnaś ich skraca, bo to zaburza Twoje proporcje - naprawdę wtedy to wygląda jakbyś miała bardzo krótkie i nieproporcjonalne nogi. Długość w kolano ani nie wydłuża, ale tez nie skraca, jest złotym środkiem. A szpilki nie są po to, żeby podwyższać poczucie wartości, czy wydłużać za krótkie nogi, ale są pewnym kanonem, fasonem klasycznycm, który idealnie dopełnia pewnych stylizacji i ubiorów. Ja bym do żadnej z tych spódnic nigdy nie zaproponowała Ci szpilek... I nie rozumiem, co ma oznaczać stwierdzenie, ze kontakt z kobiecością zapewnia Ci spódnica do pół łydki. Idąc tym tropem, mogłabyś nie kupować żadnych spódnic czy ciuchów w ogóle, tylko chodzić w jednej sukmanie ;) Nie sadze żeby ktokolwiek chciała Cie dotknąć, po prostu po co wyglądać gorzej, jeśli można wyglądać po protu dobrze? Uwierz mi, znam się na tym, jestem projektantką ciuchów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem dziewczyny o co Wam chodzi. Mamy po prostu inne poglądy na pewne sprawy.

    Według mnie ludzie powinni się ubierać tak jak mają na to ochotę, a nie tak jak narzucają nam styliści, celebryci czy projektanci, którzy są często gejami i z dziewczyn robią chłopców, bez piersi i bez kształtów :) ( wybaczcie ja na prawdę nie mam nic do gejów )

    Według mnie i tak na tym świecie jest zbyt dużo ograniczeń i zbyt dużo ograniczeń mamy w sobie, dlatego niech ludzi ubierają się tak jak chcą i jak im dobrze, nawet jeśli skracają im się nogi lub sylwetka robi się nieproporcjonalna. Według mnie to są tylko koncepcję, tylko sztywne koncepcję, które sobie narzucamy. To jest takie a to takie :) to dla mnie tylko sztywny pogląd.

    Dzięki, że udzielacie się w dyskusji, to jest dla mnie na prawdę ciekawe.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj miałam kieckę z ciuchów za kolana i czułąm się świetnie idąc w niej, bo miałam poczucie, że to jest mój własny styl i nikomu nic do tego - tak mi się podoba i już : ) wiem kim jestem, nie muszę szukać siebie w sezonowych trendach. Teraz Ci mówią, że ta spódnica nie pasuje itd, ale jakby się zmieniła moda to wszyscy by takie spódnice nosili. Niewiele osób ma odwagę by wyrażać własny oryginalny gust. Mnie się podoba, że Ty to umiesz :) Nawiasem mówiąc chciałabym umieć handlować tym, co znajdę w SH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wsparcie, chociaż jedna mnie rozumie :)

      Usuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl