środa, 7 listopada 2012

Zakupy: Moje łupy z second handu za 1zł



We wtorki jak to czasem bywa, gdy mam czas, idę do jednego z moich ulubionych second handów, w którym zawsze w ten dzień jest wszystko za 1zł. 
Przeważnie, gdy coś znajdę ciekawego sprzedaję to na allegro. Wczoraj udało mi się znaleźć tylko 
 trzy rzeczy.







Pierwsza z nich to spódnica. Jest dość obcisła i osobiście za takimi nie przepadam, po za tym wole też lekko dłuższe, ale za to podobają mi się kwiaty, które lubię na spódnicach.
Firma H&M
koszt 1zł
rozmiar XS (chociaż dla mnie to jest S )













A tu bardzo fajna sukienka. Lubie taki trochę luźny koszulowy styl ;) mam już dwie sukienki  w takim stylu, więc tej się pozbywam. Zawiązywana w talii ładnie ją podkreśla.
Firma Vero Moda
koszt 1zł
rozmiar M
















A tu lekko folkowy sweterek, lubię takie klimaty, niestety dla mnie jest za duży, wolę bardziej dopasowane i obcisłe bluzki, dlatego nie zostawiam go dla siebie, chociaż styl mi się bardzo podoba.
Firma Jackpot
koszt 1zł
rozmiar M










Pozdrawiam






12 komentarzy:

  1. Pierwsza spódnica jest ładna. Ja ostatnio kupiłam sukienkę z H&M na dostawie za jakieś 4,50 zł (mało ważyła). Będzie świetna na lato, bo jest cienka i kolorowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej nie mój typ,ale fajnie że za taka niską cene znajdujesz coś dla siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam buszować po lumpeksach w poszukiwaniu tanich, fajnych ubrań :) U mnie na wsi jest lumpek, gdzie wszystko zawsze jest po złotówce. A ile rzeczy tam już znalazłam to nie zliczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lumpeksy to dobra rzecz. Jeśli się często chodzi, to trzeba mieć pojemne szafy :)

      Usuń
  4. Uwielbiam SH a Twoje łowy są całkiem udane, szczególnie sweterek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sweterek jest "wyjątkowy". Jak wystawiłam go na allegro, to po paru godzinach już go nie było. Mi się on podoba, ale ja mam trochę "oryginalny" gust, nie sądziłam, że tak szybko się sprzeda.

      Usuń
  5. zdecydowanie nie mój typ ubrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany, ale tanio. kocham lumpeksy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię buszować w SH ale szukam innych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście w SH jest wszystko, więc każdy dla siebie coś znajdzie ;)

      Usuń
  8. Sliczna sukienka z Vero Moda i etno sweterek! Wg mnie nie jest zbyt obszerny, ale to zależy co kto lubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, każdy lubi co innego. Dla mnie trochę obszerny ;)

      Usuń