wtorek, 13 listopada 2012

Wyróżnienie Liebster Blog


 Dostałam  wyróżnienie  od Maliny bardzo dziękuje i zapraszam na jej bloga !


,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonana robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów wiec daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należny odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cie nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cie nominował."

O to jej pytania do mnie:

1.Książka czy film?
- Zdecydowanie książka, nie oglądam telewizji, nie mam nawet telewizora ( z wyboru ) :)
2.Naturalny kolor włosów czy farbowane?
-  Niestety farbowane.
3.Wg Ciebie najlepiej ubrana polska celebrytka?
- Nie śledzę celebrytek, nie znam ich i nie są żadnym wzorem dla mnie. Na ulicach jest mnóstwo "zwyczajnych", fajnie ubranych dziewczyn.
4.Twoja najlepsza sentencja życiowa?
- "Wszystko ma swoją przyczynę i skutek" - Budda
5.Co byś zmieniła na świecie, gdybyś mogła?
- Cierpienie zmieniłabym w szczęście
6.Jaką część biżuterii najlepiej lubisz?
- Hmm rzadko noszę biżuterię, ale jak już coś mam wybierać to mam jeden fajny pierścionek, kupiony w sklepie indyjskim, który nosiłam dopóki nie został zepsuty przez synka ;)
7.Pies czy kot?
- Kot, lubię indywidualności.
8.Ulubiona strona internetowa?
- Ciężkie pytanie :) Strona którą bardzo lubię i uważam za bardzo wartościową to www.dziecisawazne.pl polecam mamom obecnym jak i przyszłym.
9.Ulubiona piosenka?
- Wszystkie piosenki zespołu Dead Can Dance, nie jestem w stanie wybrać jednej.
10.Czekolada czy lody?
- Czekolada, mniam :)
11.Ulubiony kolor na paznokciach?
- U siebie akceptuję tylko french.



Moje pytania:
1. Twój ulubiony szampon do włosów?
2. Jesteś mięsożercą czy raczej jarzynożercą?
3. Ile czasu dziennie spędzasz przed lustrem? 
4. Czy masz jakieś uzależnienie?
5. Czy jest coś, co chciałabyś zmienić w swoim wyglądzie?
6. Twoja ulubiona przeczytana książka?
7. Czy masz jakieś grzeszki jeśli chodzi o pielęgnacji np. prostowanie włosów itp.?
8. Czy czytasz skład kosmetyku przed kupnem?
9. Jaki był Twój najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś?
10. Ile wydajesz pieniędzy miesięcznie na kosmetyki?
11. Co Cie skłoniło do założenia bloga?


Nominuję:


Pozdrawiam !

5 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak ty też wybieram książkę, bez telewizora również potrafię żyć. Cierpienia na tym świecie zdecydowanie jest za dużo i to dobry pomysł aby je zamienić na szczęście. Mam kocice i ją uwielbiam:) Strona internetowa polecona jest naprawdę interesująca dziękuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie spotkać osobę dla której książki nie są obce. Świat jest teraz zdominowany przez internet i telewizję :)

      Usuń
  3. Dziękuję za otagowanie :) podziwiam za nieposiadanie telewizora - u mnie nie wiem czy ten wyczyn by przeszedł :)

    OdpowiedzUsuń