piątek, 9 listopada 2012

Wyróżnienie Liebster Blog


Dzisiaj dostałam nominację do  Liebster Blog przez musicofyourskin, zapraszam serdecznie na jej bloga ;)

 Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


Pytania do mnie :
1. Czy robisz sobie sama kosmetyki i jeśli tak, to co ostatnio zrobiłaś?
2. Jaki kosmetyk najbardziej chciałabyś mieć w kosmetyczce ?
3. Na jaki kosmetyk nigdy byś nie wydała pieniędzy ?
4. bez jakiej funkcji w komórce nie wyobrażasz sobie życia?
5. czym umilasz sobie taką porę roku jak ta?
6. czy prowadzenie bloga w jakiś sposób zmienia Twoje życie?
7. czy boisz się zimy?
8. jaki produkt odżywczy uznajesz za najbardziej dobroczynny dla urody
9. jesli korzystasz z usług kosmetyczki, to jakich?
10. przy temperaturach -18 i zamieciach śnieżnych MPK czy samochód?
11. czy robisz codziennie coś ekstra dla urody?

Ad 1. Oczywiście, że robię sama sobie kosmetyki, to są najlepsze kosmetyki jakich możemy używać według mnie :) Ostatnim kosmetykiem jak zrobiłam był tonik do twarzy na bazie: wody różanej, kwasu migdałowego i glinki.
Ad 2. Hmm. jedyne co mi przychodzi do głowy to jakiś fajny perfumik z nutą orientalną, ciężko mi takie znaleźć zapachy, a je uwielbiam.
Ad 3. Na korektor :)
Ad 4. Bez smsów. Jestem uzależniona od pisania smsów do swojego B. gdy jest w pracy :)
Ad 5.Robię maseczki na twarz, piję moją ulubioną zieloną herbatę z dodatkiem cynamonu i czytam jakiś dobry kryminał
Ad 6. Leciutko tak,więcej czasu teraz spędzam przed komputerem :)
Ad 7. Nie boję się  i nie rozumiem ludzi, którzy co rok narzekają na to, że się zbliża zima. Żyję 27 lat w Polsce i zdążyłam się przyzwyczaić do tego, że ta zima po prostu się pojawia, może inni ludzie potrzebują więcej czasu :)
Ad 8. Ciężkie pytanie, ale chyba to będą oleje i ich wszechstronne zastosowanie.
Ad 9. Jak korzystam to jedynie na regulację brwi. Nie znoszę robić tego sama, ja po prostu tego nie potrafię, zawsze za dużo wyrwę w jednym miejscu w drugim za mało i wyglądają brzydko
Ad 10. Nie mam samochodu z wyboru, więc wybiorę MPK wole bardziej ekologiczne środki transportu.
Ad 11. Tak, piję spore ilości zielonej herbaty.


Moje pytania:

1. Twój ulubiony szampon do włosów?
2. Jesteś mięsożercą czy raczej jarzynorzercą?
3. Ile czasu dziennie spędzasz przed lustrem? 
4. Czy masz jakieś uzależnienie?
5. Czy jest coś, co chciałabyś zmienić w swoim wyglądzie?
6. Twoja ulubiona przeczytana książka?
7. Czy masz jakieś grzeszki jeśli chodzi o pielęgnacji np. prostowanie włosów itp.?
8. Czy czytasz skład kosmetyku przed kupnem?
9. Jaki był Twój najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś?
10. Ile wydajesz pieniędzy miesięcznie na kosmetyki?
11. Co Cie skłoniło do założenia bloga?

nominuję



5 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie ;* Chętnie odpowiem na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za wyróznienie, odpowiem na pewno:)) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie, już zaczynam skrobać odpowiedzi :")

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedziałam na Twoje pytania w LIEBSTER BLOG :) http://patrycjaa-wardrobe.blogspot.com/2012/11/nominacje-otrzymaam-od-kachula82-eko.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl