poniedziałek, 26 listopada 2012

Tygodniowa pielęgnacja włosów.





Środa   21.11.2012
rano
Olej salicylol na skórę głowy na 3 godziny
Maska BingoSpa masło shea i 5 alg + gliceryna + olej Babydream różowy na 3 godziny
Mycie O - odżywka Isana wygładzająca
           M - szampon Babydream
           O - maska rosyjska jajeczna
Płukanka aloesowa
Jedwab Chi na końcówki



Piątek   23.11.2012
wieczór
Olej kokosowy na skórę głowy, olej Babydream różowy na długość włosów na noc



Sobota   24.11.2012
rano
Mycie O - odżywka Isana wygładzająca
           M - szampon rosyjski ziołowo dziegciowy
           O - maska rosyjska jajeczna
Płukanka aloesowa
Jedwab Chi na końcówki


Niedziela   25.11.2012
wieczór
Olej migdałowy na skórę głowy na noc
Balsam na cedrowym propolisie na końcówki, a na długość olej migdałowy na noc



To był dla mnie tydzień nowości. Pierwszy raz nałożyłam maskę rosyjską jajeczną, która ma piękny zapach, mogła by mieć nie co gęstszą konsystencję. Poszedł też w ruch :) szampon ziołowo dziegciowy. Bałam się trochę, że nie domyje nim za pierwszym razem włosów po olejowaniu, na szczęście żadnych trudności nie było, za pierwszym razem już dał sobie radę z olejami. Ten szampon jak dla mnie ma świetny skład, na początku w składzie dużo ekstraktów stąd te moje obawy.

Zaczęłam też na nowo stosować jedwab Chi na końcówki, zauważyłam że stan ich się pogarsza, dlatego pomimo mojego keratynowego prostowania włosów, zaczęłam używać silikonu na końcówki do zabezpieczenia.
Czekam na paczkę ze sklepu ZSK, w tym tygodniu nareszcie zrobię jakąś mgiełkę do włosów.

pozdrawiam






12 komentarzy:

  1. Za mną tydzień picia drożdży, nie jest tak źle. czekam na paczkę z olejkami do włosów i nie tylko.
    Masz piękny kolor włosów naturalny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że drożdże nie są takie złe, ja tam się szybko przyzwyczaiłam to ich smaku.

      Usuń
    2. Moim włosom daleko do naturalnego koloru :) mój naturalny to bardzo ciemny blond, chyba już nie pamiętam nawet :)

      Usuń
    3. to pewnie dzięki twoim pielęgnacją i systematyczności Twoje włosy wyglądają tak naturalnie, i mają ładny błyszczący kolor :)))

      Usuń
  2. kochana używasz tej odżywki z Isany jako odżywki czasem? bo widzę tutaj, że tylko do mycia, a jestem ciekawa jak spisuje się jako odżywka. wykończyłam Isanę z babassu i zastanawiam się, której z odżywek Isany teraz wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie powinnam to zaznaczyć, bo ja właśnie przed myciem nakładam tą odżywkę z babassu :)
      Zdarzało mi się ją nakładać też po myciu, fajnie wygładza włosy, ale od kiedy mam balsam rosyjski, to już odżywka Isana służy mi tylko przed myciem :)
      Moją jedyną odżywką Isana jaką używałam to była z olejkiem babassu, żadnej innej nie testowałam, nie wiem czy mają fajne składy te odżywki nawet nie patrzyłam

      Usuń
  3. bardzo lubilam rossmannowski olejek dla mam - teraz dla sprobowania uzywam tego dla dzieci i musze przynac ze tamten byl lepszy ;) a wlosy masz bardzoo zadbane i w pieknym kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wole różowy olejek dla mam od tego dla dzieci, według mnie ma lepszy skłąd i lepiej działa na włosy.
      Dziękuje za miłe słowa :)

      Usuń
  4. No ładnie ładnie jaka bogada pielęgnacja. Chciała bym się tak zmobilzowac i tez wymyslić swoją ale zawsze mam za mało czasu i kończy się że pielęgnacje odkładam na dalszy bok i tylko je myje .. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę dbać, jeśli farbuję inaczej bym miała susz niesamowity :)

      Usuń
  5. Uroczo wygląda ten warkoczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, właśnie jestem na etapie eksperymentowania z różnymi fryzurami

      Usuń

www.kotemplacja.pl

                                            www.kotemplacja.pl