poniedziałek, 19 listopada 2012

Tygodniowa pielęgnacja włosów




Poniedziałek  12.11.2012
rano
mycie  O - odżywka Isana wygładzająca
            M - szampon Babydream
            O - maska BingoSpa masło shea i 5 alg na 30 min pod czepek


Wtorek  13.11.2012
wieczór
Olej kokosowy na skórę głowy i długość na noc


Środa  14.11.2012
rano
mycie  O - odżywka Isana wygładzająca
           M - szampon Babydream
           O - Maska BingoSpa na 3o minut
Płukanka aloesowa
Olej arganowy na końcówki


Czwartek  15.11.2012
wieczór
Olej na skórę głowy migdałowy, na długość Babydream różówy na noc


Piątek  16.11.2012
rano
Mycie O - odżywka Isana wygładzająca
           M - szampon Babydream
           O - balsam wzmacniający, na cedrowym propolisie 10min
Płukanka aloesowa
Na końcówki 3 krople olejku arganowego


Niedziela  18.11.2012
rano
Olej salicylol na skórę głowy na 3 godziny pod czepek
Maska z siemienia lnianego + gliceryna + łyżeczka oleju z migdałów + niacynamid pod czepek na 3h
Mycie O - odżywka Isana wygładzająca
           M - szampon Babydream
           O - balsam wzmacniający, na cedrowym propolisie 30min
Płukanka z siemienia lnianego
Schną naturalnie wyjątkowo długo :)


W tym tygodniu ani razu nie sięgnęłam po suszarkę.

 Zaczęłam nareszcie przygodę z rosyjskimi kosmetykami i już wiem, że zagoszczą u mnie na stałe.
Tak samo jak siemię lniane, zachęcam do wypróbowania, jeśli jeszcze tego nie robiłyście, włosy są po nim cudownie miękkie i błyszczące.

Czekam na kolejną paczuszkę z szamponem, również z rosyjskiej serii, dawno już nie używałam innego szamponu jak Babydream, czas na zmiany :)

Pozdrawiam Was.


5 komentarzy:

  1. Gratuluje tygodnia bez suszary :) Ja też już dobre parę tygodni żyję bez niej. I czuję się z tym super, jak i moje włosy :)
    Siemię lniane i ja polecam bardzo bardzo. Błysk włosów po nim jest cudowny!
    Z rosyjskich kosmetyków przymierzam się do maski drożdżowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę się pochwalić że suszarki nie używam:) nie mam takiej potrzeby. Siemię lniane chciałam dzisiaj sobie kupić (po przeczytaniu Twojego posta oczywiście)ale akurat czekali na dostawę. Mały peszek. Dzisiaj zaczynam pić drożdże ciekawe jak pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie mam na razie weny do drożdży, chociaż mam już za sobą parę miesięcy picia drożdży :)

      Usuń
    2. i zauważyłaś jakieś efekty?:)

      Usuń
    3. Tak, trochę szybciej rosły tak z pół cm :)

      Usuń

KOTEMPLACJA

                               Zapraszam serdecznie na blog        https://kotemplacja.blogspot.com/